Rängas majanduslanguses Kreekas, kus tuhanded firmad on pankrotistunud ning varsti juba veerand elanikkonnast tööta, on jalgrattatootjatel ja –äridel, vastupidi, väga head ajad, vahendab agentuur Reuters.
Läinud aastal müüdi Kreekas enam kui 200 000 jalgratast, mida on veerandi võrra rohkem kui aasta varem.
Seda riigis, kus jalgratast on põlatud kui vaesuse märki ning kus endise peaministri George Papandreou jalgrattasõidu armastust tavatseti pilgata, kuna see ei olnud piisavalt „macho“.
Kõrged teetollid, kallis kütus (bensiiniliiter juulis 1,72 eurot), kulukas remont – kõik see on aga ajendanud kreeklasi autode asemel jalgratta kasuks otsustama. Riigi statistikaameti andmeil on autode hulk Kreeka teedel mõlemal viimasel kahel aastal eelnenud aastaga võrreldes 40% võrra vähenenud. Ning jalgrattaid ja jalgrattavarustust müüvaid kauplusi tekib juurde nagu seeni pärast vihma.
Seotud lood
Kreeka töötus jätkab kasvu, kerkides mais rekordilisele 23,1 protsendile, teatas täna Kreeka statistikaamet.
30. juunil Tallinnast maanteeratastel Pariisi suundunud seltskond jõudis eesmärgini 22. juulil, kui pani Pariisis retkele punkti maailma mainekaima velotuuriga Tour de France.
Standard & Poor’s langetas Kreeka reitingu väljavaate negatiivseks, kuna võlakriisis riik võib vajada rahvusvahelistelt laenuandjatelt rohkem abi, vahendas Reuters.
Astana profitiimis pedaaliv Eesti rattur Tanel Kangert leiab, et rattaspordist saab järgmine popp ja palju harrastajaid koguv ala.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.