• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 17.10.12, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Intel räsitud kehvast arvutimüügist

Inteli tegevjuhi Paul Otellini sõnul "raskes majanduskeskkonnas" tegutsev maailma suurim kiibitootja teatas langenud kasumist ja käibest, mis saatsid firma aktsia pärast tulemusi punasesse.
Intel üllatas küll analüütikuid pärast seda, kui pärast läinud kuul kasumihoiatuse andmist tõmbasid viimased enda prognoose oluliselt alla, vahendab MarketWatch.
Kolmandas kvartalis küündis Inteli käive 13,46 miljardi dollarini, teenides seejuures 60 senti aktsia kohta kasumit. FactSeti küsitletud analüütikud ootasid 13,2 miljardilise käibe juures 50 senti kasumit aktsia kohta.
Käesolevaks ehk neljandaks kvartalis prognoosib kiibitootja käibeks 13,6 miljardit dollarit, mis võib kõikuda üles või alla 500 miljoni võrra. Analüütikute prognoos on 13,7 miljardile dollarile.
Inteli arvutikiipide müük kukkus aastases võrdluses 8%. Nõudlus on koguni sedavõrd nõrk, et firma sõnul vähendatakse tootmismahte, mis peaks neljandas kvartalis tooma 500 miljoni dollari jagu erakorralist kulu.
Tulemuste avalikustamise järel kukkus Inteli aktsia järelturu kauplemises 2,51%, 21,79 dollarini. Sel aastal on Inteli aktsia kukkunud 7,84%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele