LHV vanemanalüütik Kristo Oidermaa annab värskes Silvano FG analüüsis ostusoovituse firma aktsiale ning ootab vaatamata ettevaatlikuks tegevatele raamatupidamisega seotud küsimustele Silvanolt positiivset aasta teist poolt.
"Oleme korrigeerinud käesoleva majandusaasta prognoose, et paremini peegeldada hetkel kasutatavaid raamatupidamisstandardeid ning viimaseid kasvutrende. Võrreldava müügitulu osas ootame aasta teisespooles protsentides tugevat kahekohalist müügikasvu," kirjutab Oidermaa, kelle sõnul pakub frantsiisivõrgustiku laienemine mõningast lisatuge.
LHv ootab III kvartali müügitulu kasvamist 16% võrra 35,2 miljonieuroni ning terve majandusaasta müügituluks 128,8 miljonit eurot.
"See tähendaks 24,4%-list aastast kasvu, kuigi eelmise ja selle aasta müügitulud ei ole üks-ühele võrreldavad IAS29 raamatupidamisstandardite kasutamise tõttu eelmise aasta majandusaruannete juures," ütleb Oidermaa.
Inflatsiooniliste mõjude tõttu ootab pank III kvartali brutomarginaali alla 40%, kuigi positiivset mõju kulubaasile omab viimasel ajal Valgevene rubla vastu kallinenud euro.
"Terveks aastaks ootame Silvanolt puhaskasumit 18,8 miljoni euro juurde. Praeguse turuhinna juures kaupleb Silvano aktsia hinna ja kasumi suhtarvu ainult 6,6-kordse taseme juures, mis on võrdlusgrupi omast tunduvalt väiksem. Siiski tuleks siin meeles pidada raamatupidamisstandardite negatiivset mõju ning seeläbi on tegelikud kasumid tõenäoliselt suuremad," leiab Oidermaa.
LHV on Silvano aktsia õiglase hinnavahemiku määranud 4,60-5,10 euro juurde ning pank jätkab "osta" soovitusega.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Tallinna börsil noteeritud Silvano Fashion Group teatas, et nõukogu nimetas juhatusse kaks uut liiget, kes vastutavad kommertstegevuse ja finantsjuhtimise eest.
Äsja lõppenud kolmas kvartal tõi enamikele Tallinna börsi investoritele kasumeid, sest suuraktsiate toel liikus börsiindeks korralikult üles. Kvartali parim oli aga Baltika aktsia.
Silvano Fashion Groupi selle aasta esimese kuue kuu müügitulu kasvas mullusega võrreldes 17%, puhaskasum aga kukkus 57%.
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.
Enimloetud
3
Värbame ikka talenti, mitte sugu, vanust ja silmavärvi!
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele