FedEx Corp. ennustab 13% saadetiste kasvu USA tänupüha ja jõulude vahelisel ajal, vahendas finantsuudisteagentuur Bloomebrg.
Saadetiste kasv tuleb paljuski odavamate teenuste pealt, mis on populaarsed veebipõhiste jaemüüjate seas. Saadetiste arv võib pühade ajal ületada 280 miljonit, teatasr FedEx täna.
Ettevõttelt tarbijale saadetised, nagu näiteks internetis tehtud ostud, on FedExile aina enam suurema tähtsusega pühade ajal, kuna majanduse aeglustumine jätab oma märgi väärtuslikumatele ettevõtete vahelistele üleöö saadetistele.
Odavamad võimalused, nagu SmartPost, mängivad suurt osa FedExi kasvus, ütles Mike Glenn, FedExi asepresident.
“SmartPostil on magus koht e-äris,” ütles Glenn. Ta lisas, et e-äridele meeldib see väga, kuna see sobib hästi tasuta kohaletoimetamise reklaamimisel, sest see on väikese kuluga teenus.
FedExi aktsia hind oli USA kauplemispäeva lõpu eel -1,17%, 91,03 dollari peal.
Autor: Teele Liblik
Seotud lood
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.
Viimased uudised
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Üle riigi toimuvad meeleavaldused
Inimesed, keda kuulates jääksid kõik otsused tegemata
Hetkel kuum
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Tagasi Äripäeva esilehele