• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 26.10.12, 12:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon teatas kahjumist

Maailma suurim interneti jaemüüja Amazon.com teatas esimesest kvartalikahjumist peale 2003. aastat seoses kõrgematest kuludest ja investeeringust LivingSocial.com-i, kirjutas Bloomberg.
Amazoni kolmanda kvartali puhaskahjum oli 274 miljonit dollarit (212 miljonit eurot) või 60 senti aktsia kohta. Aasta tagasi oli ettevõtte puhaskasum 63 miljonit dollarit või 14 senti aktsia kohta. Käive kasvas 27 protsenti 13,8 miljardi dollarini (10,6 miljardit eurot). Bloombergi poolt küsitletud analüütikud ootasid käibeks 13,9 miljardit dollarit.
„Amazon kulutab palju, et hõivata turuosa,” ütles Forrester Researchi analüütik Sucharite Mulpuru. „Nemad nimetavad seda ärisse investeerimiseks, teised nimetavad seda raha kaotamiseks.”
Amazon sai kvartaliga 169 miljonit dollarit (130 miljonit eurot) kahjumit sooduskampaaniate lehe LivingSocial'i kaudu. Alates 2010. aastast, mil Amazon investeeris LivingSociali 175 miljonit dollarit, on viimase väärtus langenud 95%.
Amazoni aktsia langes eile päevasiseselt 2,4% ning peale tulemusi järelturul 1%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele