Rakvere lihakombinaadi ja Tallegi omaniku HKScani aktsia on täna tõusnud Helsingi börsil 7,5%, makstes 3,85 eurot.
Ettevõte tegi teatavaks oma kvartalitulemused, mille kohaselt kolmanda kvartali käive kasvas aastaga kaks protsenti. Maksueelne kasum kasvas 23,1%, 6,9 mln eurole.
Rootsis pani tulemustele põntsu seal teenitud kahjum. Taanis aeglustas arengut Vinderupi tehase põleng.
Soomes kasvas käive 3,3 protsenti 205,5 mln eurole ja EBIT-marginaal paranes 2,4 protsendilt 2,7 protsendile.
Baltikumis vähenes käive 1,3 protsenti, 44,3 mln eurole. EBIT-marginaal paranes Baltikumis 7,6 protsendilt 8,1 protsendile. Efektiivsust tõstsid Talleggis lihatöötlemise renoveerimisprojekt. Sigade kasvatamisel ja Rakvere lihatootmises saavutati energiasääst, selgub presentatsioonist investoritele.
Rootsis vähenes müük 2,7 protsenti ja EBIT-marginaal vähenes 2,1 protsendilt 1,3-le. Taanis tuli HKScan välja EBIT kahjumist (-2,2 protsenti) ja viis selle 1,8 protsendisesse kasumisse. Käive kukkus Taanis 14,6 protsenti.
Poolas kasvas käive 14,5 protsenti, kuid EBIT-marginaal halvenes 4,4 protsendilt neljale protsendile.
Tulevikust rääkides kurtis ettevõte, et toorliha hindu on raske prognoosida. Ettevõte parandab kasumlikkust lastes toorainehindade tõusu edasi lõpphindadesse. Ettevõte teatas, et seoses Rootsi äri nõrga arenguga ei suuda ettevõte saavutada mullust EBIT-kasumit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
ASi Tallegg juht Teet Soorm kommenteeris, et läbirääkimistel valitseb meeldivalt töine ja asjalik olustik ning nentis, et ametiühingu korraldatud piketilaadsed sündmused ei tekita usaldusväärsust.
Soome ettevõte HKScan, kelle kontserni kuuluvad ASid Rakvere Lihakombinaat ja Tallegg, tõstis lihakombinaadi aktsiad Talleggi alla.
Rakvere Lihakombinaadi ja Talleggi Soome emafirma HKScani teise kvartali käive langes, kuid maksustamiseelne tulu püsis eelmise aasta tasemel.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.