Käesoleva aasta lõpuks valmivast 163-st elektriautode kiirlaadijast koosnevast üle-eestilisest võrgust on tänaseks paigaldatud üle poole ehk 97 kiirlaadijat.
Kuni jaanuari lõpuni on kiirlaadijate kasutamine tasuta, pärast mida tuleb ühe laadimiskorra eest maksta orienteeruvalt kaks kuni kolm eurot.
Tänaseks juba paigaldatud kiirlaadijaid on kasutatud laadimiseks enam kui 1700 korral. Kõige aktiivsemalt on kasutatud Tallinna Lootsi ja Tartus Ringtee tänaval asuvaid laadijaid.
Elektriautode omanikud saavad jaanuari lõpuni kiirlaadimisvõrgus tasuta laadida, alates 1. veebruarist muutub laadimine tasuliseks. Kui praegu on kiirlaadijate kasutamine kõigile vaba, siis alates 1. detsembrist tuleb klientidel sõlmida vastav leping.
Teenuse kuutasuks kujuneb alates 1. veebruarist orienteeruvalt 15 eurot ja ühe laadimiskorra hinnaks ligi 2-3 eurot. Lisaks on võimalik valida ka kuutasuta pakett, mille puhul on laadimiskorra hind mõnevõrra kallim. Täpsed pakettide hinnad avalikustatakse novembri lõpus. Kiirlaadijaga saab elektriauto akud täita 80% ulatuses ning sõltuvalt automargist võimaldab see müügil olevate mudelite puhul kuni 140 kilomeetri läbimist.
Üle Eesti paigaldatakse kokku 163 kiirlaadijat 149 asukohta. Nendest 100 laadijat hakkab paiknema asulates ja 63 maanteede ääres. Suurematest linnadest tuleb Tallinnasse 27, Tartusse 10, Pärnusse 5 ja Narvasse 2 kiirlaadijat. Suurema liikluskoormusega maanteedele paigaldatavate kiirlaadijate vahemaa jääb 40-60 kilomeetri piiresse. Paigaldatud kiirlaadijate nimekirjaga saab tutvuda veebilehel
www.elmo.ee.
KredExile on tänaseks esitatud elektriauto ostmiseks 99 taotlust, positiivne otsus on tehtud 80 taotlejale.
Seotud lood
Elektriautode osakaalu järgi kõigist registreeritud mootorsõidukitest on Eesti eelmise aasta lõpu seisuga Norra järel maailmas teisel kohal.
Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.