Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Küladesse klientide juurde sõitmiseks peab lume korral kasutama ikkagi vana Citroen-kaubikut, mis suudab hangedest läbi tungida ning milles on viis istekohta ja avar pakiruum, ütles ta Saarte Häälele.
Elektriauto miinuseks on Õige sõnul veel see, et Muhust võib hea õnne korral sõita maakonnakeskusse Kuressaarde välja, aga enne tagasisõitu tuleks autot igaks juhuks uuesti laadida, sest näiteks salongisoojendus võtab palju voolu.
" Eks see paras pettumus ole, kui autoga saab sõita vaid 27 kilomeetrit," tunnistas Kaarma vallavalitsuse sotsiaalosakonna juhataja Liida Kaare, kelle sõnul läheb elektriauto lumevallidest küll vajadusel läbi, aga tegelikult eriti kindlalt teel ei püsi.
Kaare viitas ka autoteeninduses kuuldule, et üks elektriautoga Saaremaalt Tallinna sõitnu pidi selle reisi ajal autot kolm korda laadima, lisades, et temal sellist kannatust paraku pole.
Seotud lood
Elektriautode osakaalu järgi kõigist registreeritud mootorsõidukitest on Eesti eelmise aasta lõpu seisuga Norra järel maailmas teisel kohal.
Sotsiaaltöötajate vähese huvi tõttu elektriautode vastu annab keskkonnaminister Keit Pentus ülejäänud sõidukid teistele ministeeriumitele kasutamiseks.
Käesoleva aasta lõpuks valmivast 163-st elektriautode kiirlaadijast koosnevast üle-eestilisest võrgust on tänaseks paigaldatud üle poole ehk 97 kiirlaadijat.
Kuna huvi elektriautode ostutoetuse vastu on olnud kesine, võib riik olla sunnitud Mitsubishiga uuesti läbirääkimisi alustama, et uurida, mida muud võiks ettevõte Eestile pakkuda, kirjutab ERR Uudised.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.