• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 19.11.12, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erametsa omanikud taotlevad üle 2 miljoni toetusi

Oktoobris said erametsa omanikud esitada Erametsakeskusele taotlusi metsainvesteeringuteks. Kokku laekus 840 taotlust kogusummale 2 145 018 eurot.
Tegemist on Eesti Maaelu Arengukava 2007-2013 raames antavate toetustega, mis on ette nähtud metsa majandusväärtuse parandamiseks, tormis või tulekahjus kannatada saanud metsa taastamiseks või metsatulekahjude ennetamiseks, teatab Erametsakeskuse AS.
Metsa majandusväärtuse parandamismeetmele laekus 785 taotlust kogusummas 1,8 miljonit eurot. Metsaomanikud soovivad teha hooldusraieid 8039 ha ulatuses (eelmisel aastal 6500 hektaril), laasimist 665 ha ulatuses (2011.a 395 ha) ning investeerida metsatehnikasse 250 000 eurot.
Kahjustatud metsa taastamise ja tulekahjude ennetamise meetmele laekus 55 taotlust kogusummas 0,31 miljonit eurot.
Läbi ePRIA esitati 81 taotlust (eelmisel aastal 49) ning digitaalselt allkirjastatult 228 taotlust (eelmisel aastal 155 taotlust).
Võrreldes 2011.aasta taotlusvooruga jäi tänavu taotlejate arv ja taotluste rahaline maht samale tasemele (2011.a 691 taotlust kogusummas ca 4,5 miljonit eurot).
Toetuse määramisotsused teeb EMK hiljemalt märtsi alguses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele