Estonian Airi blogis kirjutab kommertsjuht Rauno Parras, et firma võtab ise ühendust klientidega, kelle lennuplaanid on ümberstruktureerimise tõttu muutunud.
„Olulisel kohal on nende klientide teenindamine, kelle reisiplaanid muutusid seoses lennuplaanis tehtud muudatustega. Iga kliendiga räägitakse personaalselt, et leida igaühele sobivaim lahendus – kas asenduslennupiletid või raha tagasi,“ kirjutab Parras. Klientidega, kes ostsid piletid otse Estonian Airist, võtavad firma töötajad ise ühendust. Nendega, kes said pileti reisibüroodest, kontakteeruvad reisibüroode töötajad.
Postituses, millega annab Parras ülevaate hetkeolukorrast Estonian Airis, on märgitud, et muudetakse ka ettevõtte klienditeenindussüsteemi, liites omavahel lennujaama kassa ja klienditoe. Samuti pakub Estonian Air oma klienditoe telefonil uut kõneposti teenust, mille vahendusel saab jätta sõnumeid ja kontaktandmeid, et teenindajad saaksid klientidega ühendust võtta.
„Paralleelselt töötame klienditeeninduse edasiarendamise kallal, et osa toiminguid, mida täna ainult klienditeenindaja abil teha saab, näiteks nime või kuupäeva muutmine, oleksid interneti teel kiirelt ja lihtsalt tehtavad,“ teatab Parras.
Veel on postituses kirjas, et alles jääb kümme sihtkohta, kuhu on olemas kindel nõudlus. Need on Stockholm, Kopenhaagen, Amsterdam, Brüssel, Oslo, Moskva, Peterburi, Kiiev, Vilnius ja Trondheim, millele lisanduvad kaks hooajalist suvelennuliini Pariisi ja Nizzasse.
See, millised lennukitüübid jäävad ning mis saab lendavast meeskonnast, selgub lähiajal. Teada on vaid, et Estonian Airi eesmärk on kohandada lennuplaan viiele ühte tüüpi lennukile
„Hetkel käib lennufirma ümberpööramise kallal kibekiire töö. Lahendamisel on mitmed olulised teemad, nagu lennukipargi vähendamine ja eeltöö üleminekuks ühele tüübile, lennuplaani kohandamine vastavalt uuele tegevussuunale ja töötajaskonna vähendamine proportsionaalselt lendude mahu vähenemisele,“ kirjeldab Parras.
Seotud lood
Valitsus otsustas tänasel istungil eraldada omandireformi reservfondi vahenditest aktsiaseltsile Estonian Air laenuna 8 300 000 eurot, et tagada lennuühendused Eestile olulistesse sõlmpunktidesse.
Estonian Airi juht Jan Palmér ei osanud täpsustada, kui kauaks riigilt saadud laenust jagub või millal on tarvis uut rahasüsti. Hea stsenaariumi korral ei vaja ettevõte seda üldse.
Estonian Airi kommertsjuht Rauno Parras ei välistanud, et koondatavate töötajate arv suureneb, vaid tõdes, et miski ei ole veel kindel, sest läbirääkimised ametiühingutega kestavad.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.