• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 19.12.12, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: konkurentsiameti juht pole eksinud

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on lõpetanud teenistusliku järelevalve menetluse konkurentsiameti peadirektor Märt Otsa üle seoses ASi Tallinna Vee esitatud kaebusele, teatas Tallinna Vesi börsile.  
Selle aasta 10. septembril palus Tallinna Vesi ministril viia läbi põhjalik avalik uurimine konkurentsiameti juhi tegevuse üle ning tema poolt AS-i Tallinna Vesi erastamislepingu suhtes rakendatud kohtlemist võrreldes Kundas konkurentsiameti poolt rakendatud metoodikaga.
Ministeerium on nüüdseks lõpetanud teenistusliku järelevalve menetluse konkurentsiameti peadirektori tegevuse üle ning minister Juhan Parts on kinnitanud, et konkurentsiamet ja selle juht on kohelnud hinna kooskõlastamise taotlejaid ühetaoliselt, kohaldades ühtseid hinnaregulatsiooni põhimõtteid, sh kehtestades tariife Kundas ning ei ole AS-i Tallinna Vesi hindade kooskõlastamisel rikkunud võrdse kohtlemise põhimõtet.
Tallinna Vesi analüüsib põhjalikult ministri vastuskirja ja kokkuvõttes esitatud selgitusi ning teeb detailsema börsiteate 2013. aasta esimesel nädalal. Lisaks, kui ettevõte peaks leidma eelviidatud analüüsis midagi, mis on selgelt ebakorrektne, pöördub ettevõte, vastavalt ministri enda juhtnööridele, 17. jaanuariks 2013. a. kaebusega Tallinna Halduskohtusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele