• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 28.12.12, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Infoettevõtted koonduvad ühe nime alla

ASid Ekspress Hotline, Telemedia ja Teabeliin kannavad ühinemislepingu alusel uuest aastast nime FCR Media AS.
FCR Media juhi Niels Winkeli sõnul saab neist rahvusvahelise kontserni FCR Media esindaja Eesti turul, ent ühise nime alla koondumine ei muuda klientide jaoks midagi. "Kõik meie koostööpartnerite ja klientidega sõlmitud lepingud ning nendest tulenevad õigused ja kohustused jäävad kehtima ka edaspidi," kinnitas ta.
Winkel lisas, et ühinemise järel ei ole plaanis ka mingeid personali või töökorralduse muudatusi.
Sarnaselt kogu grupi strateegiaga on ka FCR Media tulevikuplaanid Eestis Winkeli sõnul seotud eelkõige väikese ja keskmise suurusega ettevõtete ning neile terviklahenduste pakkumisega. "FCR Media peasuund on parandada ettevõtete nähtavust ja kättesaadavust seal, kust tarbijad infot otsivad ja ostuotsuseid langetavad," selgitas Winkel.
FCR Media grupp koondab info- ja reklaamiettevõtteid lisaks Eestile ka Lätis, Leedus, Tšehhis, Slovakkias ning Iirimaal.
Kontserni aastakäive on 50 miljonit eurot ja selles töötab ligi tuhat inimest. FCR Media tootevalik sisaldab veebi-, mobiili- ja trükimeedia turundamist ning reklaamilahendusi väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Eestis kuuluvad FCR Mediale kaubamärgid 1182, 1188, ee.ee, EkspressKontakt, Ärikataloog, Delovoi Spravotšnik, Export Directory, Travel Estonia ja Outdoor. Lisaks pakub FCR Media müüki Delfi Otsingule ning on Google Adwordsi ametlik partner Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele