Äripäeva rikaste TOPis olev rõivaärimees Sulev Kodu sulges reedel oma viimase Hinnapommi poe ning taandus jaekaubandusest. Põhjuseks suured kulud.
"Hinnapommi ei ole enam. Nägemist," lausus poode haldava ja Kodule kuuluva Glasmir OÜ juhatuse liige Tiit Lepp.
Kodu sai tuntuks 1990. aastate keskel, kui kasutas oskuslikult ära seda, et inimesed on valmis sarnase kauba eest erinevat hinda maksma. Talle kuuluv ettevõte ostis laiast maailmast odavalt kokku rõivaid, pani need konteineritesse, transportis Eestisse ning siis vastavalt väljanägemisele suunas erinevatesse enda poekettidesse. Kodule kuuluvad kaupluseketid Metro, Cartini ja Hinnapomm. Esimese "Hinnapommi" kaupluse avati 1996.aastal Kadaka teel. Selle poe otsustas ettevõtte omanik sulgeda viimasena.
Mis riideäri enim mõjutavad ning kuidas selgitavad Hinnapommi hääbumist konkurendid, loe tänasest Äripäeva esikaaneloost.
Autor: Alyona Stadnik, Rivo Sarapik
Seotud lood
Hinnapommi poeketi sulgemine näitab, et rõivaäris odava tänavakaubanduse ärimudel enam ei tööta, leiab ajakirjanik Alyona Stadnik.
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.