Meediaagentuuri Idea Havas Media strateegiadirektor Kätrin Maidla ütles Best Practice'i seminaril, et vene raadiomängud on uskumatult tõhus turundusvõte, samas ei kasutata seda eriti.
"Üks asi, mida eesti meedias ära kasutatakse – hommiku raadioprogrammid. Need on kuid ette müüdud, kui klient neid tahab kahe nädala pärast, siis ma tean, seda ei saa," kinnitas Maidla tänasel seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
Tema sõnul on üks raadiomängu liik, mis annab hea tulemuse – vene raadiomängud. "Ma ei tea, miks seda ei kasuta. Venelase soov mängida ja soovitada on märksa suurem. Tarbija ütleb, et tal oli hea kogemus, ta ütleb, et tal oli hea kogemus ja ta on rahul," sõnas Maidla.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”