Meediaagentuuri Idea Havas Media strateegiadirektor Kätrin Maidla ütles Best Practice'i seminaril, et vene raadiomängud on uskumatult tõhus turundusvõte, samas ei kasutata seda eriti.
"Üks asi, mida eesti meedias ära kasutatakse – hommiku raadioprogrammid. Need on kuid ette müüdud, kui klient neid tahab kahe nädala pärast, siis ma tean, seda ei saa," kinnitas Maidla tänasel seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
Tema sõnul on üks raadiomängu liik, mis annab hea tulemuse – vene raadiomängud. "Ma ei tea, miks seda ei kasuta. Venelase soov mängida ja soovitada on märksa suurem. Tarbija ütleb, et tal oli hea kogemus, ta ütleb, et tal oli hea kogemus ja ta on rahul," sõnas Maidla.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.