Apple'i tahvelarvuti iPad kaotas teises kvartalis väga järsult turuosa ning konkurendid eesotsas Samsungiga lähenesid, vahendab MarketWatch uuringufirma IDC raportit.
iPad on jätkuvalt kõige populaarsem tahvelarvuti, sest 45 miljonist müüdud tahvelarvutist teises kvartalis 32% olid Apple'i seadmed. Kuid aasta tagasi oli see protsent 60.
Lisaks müüs Apple teises kvartalis 15 miljonit iPadi, mis on 14% vähem, kui aasta tagasi teises kvartalis. Samal ajal Samsungi tahvelarvutite müük neljakordistus 8,1 miljoni ühikuni. Samsungi turuosa kasvas aastaga 8 protsendipunkti, 18%ni.
"Tahvelarvutite turg on endiselt arenemas ning tootjad võivad seetõttu kiiresti tõusta või langeda," kirjutas IDC analüütik Ryan Reith pressiteates.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Apple'i turuosa langes Hiinas teise kvartali jooksul peaaegu poole võrra, kuna tarbijad eelistasid madalama hinnaga telefone, kirjutas Bloomberg.
Tehnoloogiauudiste portaal All Things Digital kirjutas, et järgmise põlvkonna iPhone'i esitletakse 10. septembril.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.