Endise Eesti Päevalehe omaniku Jaan Manitski sõnul oli Schibsted kindlasti hea omanik, aga samas on hea, kui meediäri kuulub kohalikule kapitalile.
"See on tore uudis. Ei oska hinnata seda tehingut, kui ei tea tingimusi," kommenteeris Manitski Schibstedi tehingut.
Ta märkis, et väga tore, kui Eesti mehed teevad selliseid tehinguid. "Schibsted on kindlasti olnud hea omanik. Meediaäri, nagu ka infrastruktuur võiksid kohalikule kapitalile kuuluda," märkis Manitski. "Mart Kadastikul on hea meeskond, on varem toime tuldud ja kindlasti tulevad ka edaspidi või veelgi paremini, kui on olemas ka omanikuhuvi."
Küsimusele, kas see, et Eesti suurettevõtja on meediakontserni suuromanik, toob kaasa mingit ohtu, vastas Manitski, et ega Linnamäe hakka lehte tegema, seda teeb siiski toimkond. Manitski usub, et omanikud on targad ja rumalusi ei tee.
"Toimetus on küllatki tugev, et säilitada oma positsiooni selles osas," märkis ta.
Seotud lood
Eesti Meedia uueks omanikuks sai sellest nädalast 50% ulatuses TAMM Meedia ja 50% UP Invest, mille omanik on seni ravimiärist tuntud Margus Linnamäe.
Kui Margus Linnamäe ei oleks Eesti Meedia ostmise vastu huvi tundnud, oleks jäänud tehing toimumata, rääkis Eesti Meedia üks uusi omanikke Mart Kadastik.
Pressinvest OÜ juhatuse liikme Margus Metsa sõnul sai Eesti Meedia nüüd näo, tänu sellele et ettevõtte taga on Margus Linnamäe, Mart Kadastik ja teised investorid.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov ütles, et Eesti Meedia ostmine on kahtlemata kõva sõna.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.