Millisel Eesti idufirmal on 3000 maksvat klienti, mille käive ületab sel aastal 25 mln eurot ning mis annab tööd 40 inimesele?
Arcticstartup tutvustab selliste küsimustega Eesti idufirmat AdCash, mis tegeleb veebis reklaamikampaaniate korraldamisega. Ettevõtte kliendid on internetipoed ja veebis tegutsevad mängukeskkonnad.
"Teeme sedasama, mida Google Adsense (kuvab reklaame vastavalt sellele, millise sisuga veebis neid näidatakse - toim), ainult keskendume meelelahutusveebidele," selgitas ettevõtte juht Thomas Padovani, kes tuli Prantsusmaalt Eestisse 2007. aastal. Aasta hiljem käivitas ta endale ja abikaasale kuuluvas 40 ruutmeetrises äärelinnakorteris AdCashi.
Välisrahastuseta ehitas ta idufirma üles enda tööga ja selgitab oma edu Prantsusmaa klientidele keskendumisega. "Kaasasime sõbrad ja väliskliendid, kes soovisid Prantsusmaa veebikasutajatele reklaame kuvada. Alustasime Prantsusmaalt ja täna annab see müügist 20-30%," seligtas ta. Suurima lepingu sõlmis ettevõtja veebilehitsejapõhise arvutimängude arendamisvõimalust pakkuva Gameforge´iga.
Esimesel tegutsemisaastal ulatus käive 900 000 euroni, 2012. aastal teenis ettevõte 14 mln eurose käibe juures 2,8 mln eurot kasumit. Viiendik käibest teeniti Prantsusmaalt, teine samapalju Saksamaalt. Suuruselt kolmas turg oli USA, mis andis kümnendiku käibest. Koos Eestiga müüb ettevõte enda teenuseid 30 riiki.
Ettevõtte omanikud on läbi Webinfluece Group OÜ Thomas Jean Lucien Padovani ja Arnaud Granal. Padovani on ka üks 2013. aasta konkursi Aasta Ettevõtja nominent.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Online-reklaami võrgustik Adcash hakkas sel nädalal pakkuma Hiina turu jaoks hiinakeelset teenindust ja valmistab ette ka hindikeelse teeninduskeskkonna loomist.
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.