Jüri Mõisa hinnangul pole tõsine Reformi välja käidud ja Äripäeva juhtkirjas toetatud plaan keelata enne valimisi reklaamimine ja pigem said Reformil ideed otsa.
Äripäev toetab oma tänases juhtkirjas Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõu, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja kampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
„Selline keelustamine pole vajalik. See näitab, et Reformierakonnal pole ideesid, kuidas Eesti ühiskonna elu edasi arenema peaks, mis on niigi juba ammu kõigile teada, et nad on ennast ammendunud, tegelevad vaid tühja-tähjaga,“ märkis Mõis.
Mis puudutab Tallinna linna ja Keskerakonna rahakoti segiajamist ja reklaamikampaaniate tarbeks linna raha kasutamist, siis Mõisa hinnangul pole see mingi suur teema. „See on otsitud teema, see pole mingi suur teema. Igaühe oma teod reklaamivad neid endid kõige paremini. Kui on riigivalitsemisel või rahvuslikul tasandil kordaminekuid, siis see reklaamib neid isikuid, kes seal võimul on, omavalitsuse tasandil reklaamivad kordaminekud seal võimul olijaid ja kui midagi ebaõnnestub, siis on see neile isikutele antireklaam. Et igaüks otsustab ju ise. Sealhulgas on ka need tutvustuskampaaniad nagu turulgi. Inimesed saavad selle järgi otsustada, kas rahad on mõistlikult kasutatud või on see nii suur probleem, et peab teisi hakkama valima,“ seletas Mõis.
„Siis leitakse mingi järgmine ja ülejärgmine viis. See on tegelemine tühja-tähjaga. Nagu ka need valijate näopildid, nagu Jürgen Ligi ja Urmas Paet ja teised kuulsad, näiteks Tallinna volikogu tegelased, nende nägude eksponeerimised keelati ära. Aga nüüd mõeldakse midagi uut välja. Eestis on kohalikud valimised, maitea, äkki mõni laseb kosmosest midagi taevasse – jälle probleem. See on praegu mitte tegelemine ühiskonnaelu probleemidega,“ lisas Mõis.
Seotud lood
Ettevõtja Allan Martinson toetab enda sõnul Reformierakonna ideed panna valimiskampaaniate reklaamidele mingi piir.
Ettevõtja Olari Taali hinnangul ei tohiks seadust teha ühe probleemi lahendamiseks ning kõigi parteide valmisreklaamide rahaasjad tuleks korraga üle vaadata.
Tallinna tänavapildist näeb, kuidas pikalt pealinnas võimul olnud Keskerakond on ajanud sassi linna ja partei rahakotid. Seetõttu toetab Äripäeva hiljuti Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõud, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja reklaamikampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele