Ettevõtja Olari Taali hinnangul ei tohiks seadust teha ühe probleemi lahendamiseks ning kõigi parteide valmisreklaamide rahaasjad tuleks korraga üle vaadata.
Äripäev toetab oma tänases juhtkirjas Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõu, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja kampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
"Pole õige teha ühtegi seadust ühe probleemi lahendamiseks. Antud juhul on see Reformierakonna käik Keskerakonna(Tallinna) vastu," lausus Taal.
"Kogu erakondade reklaamidusest peaks ühte kompleksina üle käima. Ükskõik kuidas, aga miljonite eurode kulutamine meedia heaks, mina maksumaksjana ei peaks seda õigeks. Seda peaks muutma. Kuidas, ma ei oska nii äkki öelda. Seda on vaja piirata kuidagi. Näiteks piirata ära reklaamide maksumus, et on mingi kindel kampaania hind/summa igal erakonnal. Siis on igal erakonnal ka võrdsemad võimalused," soovitas Taal ja lisas, et need reklaamid peaks iga erakond siis ikkagi enda raha eest tegema. "Noh jah, oma rahakoti rahadega ikka. Kuigi, see „oma rahakoti raha“ on nagunii maksumaksja raha," lisas Taal naerdes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtja Allan Martinson toetab enda sõnul Reformierakonna ideed panna valimiskampaaniate reklaamidele mingi piir.
Jüri Mõisa hinnangul pole tõsine Reformi välja käidud ja Äripäeva juhtkirjas toetatud plaan keelata enne valimisi reklaamimine ja pigem said Reformil ideed otsa.
Tallinna tänavapildist näeb, kuidas pikalt pealinnas võimul olnud Keskerakond on ajanud sassi linna ja partei rahakotid. Seetõttu toetab Äripäeva hiljuti Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõud, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja reklaamikampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.