Mida rohkem sarnaneb ettevõtte meeskond oma klientuurile, seda kergem on teha õigeid otsuseid, ütles Cherry Eesti juht Martin Kõiva.
Cherry Eesti on üks 31 ettevõtteest, kes on tänaseks alla kirjutanud projekti "Erinevus rikastab" mitmekesisuse kokkuleppele.
"Cherry-suguse ettevõtte puhul, mille sihtgrupp on väga lai, on tiimi mitmekesisusel selged eelised - mida paremini peegeldab tiimi koosseis sihtgruppi, seda kergemini on võimalik jõuda õigete otsusteni," rääkis Kõiva. "Sisuliselt istub sul fookusgrupp iga päev kontoris."
Kõiva tõi näiteks, et turule, kus kolmandik ei räägi eesti keelt emakeelena, pole võimalik edukalt müüa, kui sa ise klientide emakeelt ei valda.
Lõppkokkuvõttes taandub Kõiva sõnul aga kõik sellele, millistest väärtustest ettevõte ja selle juhtfiguurid lugu peavad. "Loomulikult polnud leppega liitumise näol tegu sammuga, mis peaks mingit otsest majanduslikku kasu tooma - pigem väljendasime nii seda, kuidas niigi juba mõtleme ja käitume. Teoreetiliselt aitab see tõesti kaasa ka kujundada sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtte kuvandit, ent see polnud peamine motivaator leppe allkirjastamisel."
Äripäev küsis ettevõtjatelt, miks on nad liitunud mitmekesisuse kokkuleppega ning kas motivaatoriks oli mainekujundus või majanduslik kasu. Mitmekesisuse lepe on vabatahtliku kokkulepe, millele alla kirjutades kinnitab ettevõte, et hindab mitmekesisuse põhimõtteid nii oma töötajate kui klientide seas ning kohtleb neist kõiki võrdselt.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.