Möödunud aastal 15% konteinerimüüki kasvatanud Transiidikeskus keskendub sel aastal 24/7 müügitegevusele, et kaubavooge kasvatada.
“2012. aasta kogutulemus on Transiidikeskuse jaoks kõigi aegade parim. Seda vaatamata teiste Läänemere riikide terminalide tugevale konkurentsile. Samas teeb aasta lõpus kahanenud kasvutempo veidi murelikuks – see viitab võimalusele, et Venemaal nõudlus importkauba järele väheneb ja majanduskasv peatub,” teatas Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee.
Transiidikeskuse AS Muuga konteinerterminal käitles käesoleva aasta detsembris 17 393 TEU'd (TEU on 20-jalase konteineri tingühik). Möödunud aastal käideldi kokku 224 721 TEU'd, mis on 15% enam kui möödunud aastal.
“Meie 2013. aasta eesmärgid on lihtsad – 24/7 müük, mis on suunatud kaubaboogude kasvatamisele. Peame suutma jätkuvalt kasvatada oma turuosa Eestis ja Läänemere regioonis kiiremini kui on keskmine kasvumäär. Nii saame jätkuvalt kasvatada ka ettevõtte turuväärtust,” ütles Laidvee.
Transiidikeskuse Muuga üldkaubaterminal käitles möödunud aastal kokku 573 943 tonni üldkaupu, mis on 6% vähem kui möödunud aastal. Transiidikeskuse AS möödunud aasta kaubakäive kokku oli 2 662 577 tonni, mis on praktiliselt sama kui 2011. aastal.
Transiidikeskuse AS on Eesti spetsialiseeritud konteiner- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas. Ettevõte kuulub Anatoli Kanajevile.
Seotud lood
Täna alustati Transiidikeskuse ASi Muugal asuva konteinerterminali laienduse ehitustöödega.
Tallinna ringkonnakohus tõi lähemale Tallinna Sadama riigihanke tühistamise võimaluse, teatas Transiidikeskus.
Toomas Lumani suurosalusega AS Nordecon ehitab Anatoli Kanajevi OÜ Kantauro tellimusel Tallinnasse Stroomi kaubanduskeskuse.
4. septembril allkirjastasid Transiidikeskuse AS ja Lemminkäinen Eesti AS töövõtulepingu konteinerterminali laiendamiseks ning terminali juurde kuuluvate muude ehitiste ja rajatiste ehitamiseks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.