Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
"Täpseid 2012. aasta numberid me ei saa veel avaldada," märkis ta. Piibemanni sõnul olid poplaarseimad just söögipakkumised, spaapuhkused, iluteenused ja ka erinevad kaubad. Suurimaks konkurendiks Eestis peab Piibemann cherry.ee-d.
Piibemanni ütlusel peitub sooduskupongide edu saladus selles, et inimesed saavad läbi sooduskupongide avastada uusi teenuseid ja tooteid parima hinnaga.
CrazyDeali juht usub kasvu jätkumist ka sel aastal. "Ootame tugevat kasvu, eelkõige kaupade müügist," märkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest