Facebooki aktsia tõusis kuue kuu kõrgeimale tasemele, kui mobiilireklaamidega prognoositakse firma senist käekäiku arvestades leevendavat kasumit, vahendas Bloomberg.
JP Morgan Chase & Co analüütiku Doug Anmuthi hinnangul on Facebook mobiilireklaamide arenguga veel algfaasis. Teenused nagu Facebook Exchange, mis aitab ettevõtetel saata reklaame kasutajatele nende varasema veebitegevuse põhjal, peaksid Anmuthi sõnul aitama järgmisel aastal käivet suurendada.
Kolmanda kvartali seisuga kasutasid ligikaudu 60% Facebooki liikmetest sotsiaalvõrgustikku mobiiliseadmete kaudu, aasta varasem tulemus oli umbes 47%. Facebook teatas oktoobris, et ligi 14% reklaamimüügist saavutati nutitelefonide ja tahvelarvutite vahendusel.
Ettevõtteid online-reklaami ostmises nõustava Kenshoo teatel moodustab praegu mobiilile kulutatav Facebooki reklaam viiendiku suhtlusvõrgustikufirma tervikust. Facebook saab mobiilireklaamidega 70% rohkem kui analoogsete reklaamidega teistes seadmetes.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 14:35 (Eestis kell 21:35) tõusis Facebooki aktsia 0,95% hinnani 31,59 dollarit. Umbes neli tundi varem jõudis ettevõtte aktsiahind hinnani 31,96 dollarit, mis on päeva kõrgeim hind pärast 10. juulit.
Seotud lood
Kui Facebook saatis eelmisel nädalal välja kutsed enda tänasele üritusele "Come and see what we're building", võtsid investorid seda kui märki, et sotsiaalmeediavõrgustik tutvustab järjekordset tuluallikat.
Facebooki aktsia on täna tugevalt plussis ning tõusnud üle 30 dollari taseme, mida viimati nähti eelmise aasta juuli lõpust.
Investorid teevad kulda ja bitcoini ostes aina rohkem panuseid sellele, et valuutade väärtus langeb. See trend on tulnud, et jääda, teatas USA suurim investeerimispank JPMorgan Chase.