Euroopa Liidu konkurentsivõimelisuse nõukogu üks teemasid on Euroopa komisjoni kava, mis käidi välja eelmise aasta kevadel ja puudutab Euroopa riigiabipoliitika moderniseerimist.
”Suund on hästi komplitseeritud teemal – lõpuks on riigiabi ju osa Euroopa ühtsest turust, ja selleks, et turg toimiks ja turgu ei moonutataks, riigid ei sekkuks põhjendamatult – on selles, et anda võimalikult vähe riigiabi. Ja kui anda riigiabi, siis võimalikult head riigiabi,” sõnas majandusminister Juhan Parts.
Ent vaatamata sellele, et konkurentsivõimelisuse nõukogu lõunalauadebatt on üldisest riigiabi moderniseerimisest, kavatseb Parts tõstatada ka lennunduse teema Eesti vaatevinklist.
”Me tahaksime esialgu tõstatada murena. Me ei taha öelda ühe, teise või kolmanda võimalusena, kuidas muret lennunduses oleks kõige mõistlikum leevendada,” selgitas Parts.
Selleteemaline disukussioon on Partsi sõnul kõikehõlmav ja võib kesta selle aasta lõpuni – millised riigiabi suunised, arvestades lennundusturu eripärasid erinevates piirkondades ja arvestades transpordiühendusi üldse, võiks sobida sellistele riikidele nagu Eesti.
”Ideid on palju, praegune faas on adresseerida mure ja oota komisjonilt adekvaatset reageeringut,” sõnas Parts.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
”Minust oleks vale seda kommenteerida,” vastas Estonian Airi juht Jan Palmér küsimusele, milline on Estonian Airi päästeplaan. Ta lubas, et järgmise nädala lõpuks saab see valmis.
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.