”Minust oleks vale seda kommenteerida,” vastas Estonian Airi juht Jan Palmér küsimusele, milline on Estonian Airi päästeplaan. Ta lubas, et järgmise nädala lõpuks saab see valmis.
Ühinemisplaanide kohta mõne teise lennufirmaga, näiteks Flybega, ütles Palmér: ”See ei ole tõsi. Me töötame restruktureerimisplaaniga, hoolitseme vaid Estonian Airi eest.” Tema sõnul ei sisalda see plaan praegu ühtegi teist lennuoperaatorit.
Palméri sõnul kaotab ettevõte praegu vähem raha kui paari kuu eest. ”Esimeses kvartalis olime endiselt miinuses. Aga see miinus on palju väiksem kui varem.” Ta on endiselt veendunud, et ettevõte jõuab kasumisse, ent see võtab aega.
Estonian Airi kriitilisem koht on praegu reisijate hoidmine. ”Ettevõttele on ülioluline, et klientidel oleks endiselt usk ettevõttesse. Pikka aega on olnud meedias negatiivseid uudiseid, see ei ole firmale hea,” sõnas Palmér.
Seotud lood
Siim Kallase kabinetiülema Henrik Hololei sõnul on Estonian Airil parem esitada Euroopa Komisjonile võimalikult palju materjali ja olla avatud.
Valitsus arutab homme Estonian Airi tulevikuplaane, mida majandusministeeriumi teatel on rohkem kui need, mis seni avalikkuse ette jõudnud.
Euroopa Liidu konkurentsivõimelisuse nõukogu üks teemasid on Euroopa komisjoni kava, mis käidi välja eelmise aasta kevadel ja puudutab Euroopa riigiabipoliitika moderniseerimist.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.