Burger King Worldwide suutis neljanda kvartali kasumit kasvatada 94% tänu järsult vähenenud kuludele, suutes neutraliseerida välisvaluuta mõjude tõttu kahanenud käibe mõju.
Burger King teenis kvartalis 48,6 miljonit dollarit kasumit ehk 14 senti aktsia kohta. Aasta tagasi olid vastavad numbrid 25 miljonit ja 7 senti aktsia kohta, vahendab The Wall Street Journal.
Firma käive kukkus aastaga lausa 30%, 404,5 miljoni dollarini. Jättes kõrvale refrantsiisistamise (refranchising) ja valuutakõikumiste mõju, kasvas käive 5,6%.
Burgerifirma korrigeeritud kasum oli 23 senti aktsia kohta. Thomson Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid 375 miljoni dollarilise käibe juures korrigeeritud kasumiks 15 senti aktsia kohta.
Võrreldavate restoranide müük kasvas aastaga 2,7%, mida on enam kui kaks korda rohkem võrreldes mulluse 1,2% kasvuga. Tulemustele aitas kaasa kogukulude vähenemine, mis mulluselt 351,3 miljonilt dollarilt kukkus 161,2 miljonini.
Koduturul USAs on konkurents kiirtoiduturul aina karmistumas, mistõttu otsib firma võimalusi kasvuks väljaspoolt. Peaagu pooled firma restoranidest asuvad väljaspool Ühendriike. Detsembris avalikustas Burger King kava kuue riigi üleseks frantsiisilepinguks Kesk-Ameerikas.
USAs kaotas firma enda pikaajalise teise positsiooni kiirtoiduturul McDonald'si järel Wendy Co-le. Koha tagasivõitmiseks viib firma ellu uut turundusstrateegiat ning muudab menüüsid, mis muuhulgas sisaldab lattesid ja maitsestatud kohvide pakkumist.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.