Euroopa automüük kukkus aastases võrdluses jaanuaris 8,7 protsenti, 885 159 autoni, mis on Euroopa Autootjate Assotsiatsiooni ACEA madalaim näit alates 1990. aastast, kui hakati andmeid koguma, vahendab Bloomberg.
Euroopa suurimas majanduses Saksamaal kukkus automüük 8,6 protsenti ja suuruselt teises majanduses Prantsusmaal 15 protsenti. Itaalias osteti 18 protsenti vähem autosid. Seevastu Suurbritannias, mis võttis mullu Prantsusmaalt Euroopa suuruselt teise autoturu tiitli, kasvas autode ostmine 11 protsenti.
„Euroopa ebakindlus lööb ka Saksamaal tarbijaid,“ ütles Ernst & Youngi partner Peter Fuss. „Arvestades, et mõnedes Euroopa riikides on noorte tööpuudus kuni 50 protsenti, siis kes ostab sellistes oludes auto? Turu muutus on strukturaalne.“
Kui paljudele autootjatele tähendas müügilangus kannatusi, siis BMW ja Daimleri müük kasvas. BMW automüük kasvas Euroopas 6,4 protsenti. Daimleri Mercedes-Benzi müük kasvas 4,7 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ford saavutas Belgia linnas Genkis kokkuleppe Ford Motor Co 4000 tehasetöötajaga. Töötajatele makstav summa laseb Fordil sulgeda tehas 2014. aasta lõpuks, kirjutas Reuters.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.