Euroopa automüük kukkus aastases võrdluses jaanuaris 8,7 protsenti, 885 159 autoni, mis on Euroopa Autootjate Assotsiatsiooni ACEA madalaim näit alates 1990. aastast, kui hakati andmeid koguma, vahendab Bloomberg.
Euroopa suurimas majanduses Saksamaal kukkus automüük 8,6 protsenti ja suuruselt teises majanduses Prantsusmaal 15 protsenti. Itaalias osteti 18 protsenti vähem autosid. Seevastu Suurbritannias, mis võttis mullu Prantsusmaalt Euroopa suuruselt teise autoturu tiitli, kasvas autode ostmine 11 protsenti.
„Euroopa ebakindlus lööb ka Saksamaal tarbijaid,“ ütles Ernst & Youngi partner Peter Fuss. „Arvestades, et mõnedes Euroopa riikides on noorte tööpuudus kuni 50 protsenti, siis kes ostab sellistes oludes auto? Turu muutus on strukturaalne.“
Kui paljudele autootjatele tähendas müügilangus kannatusi, siis BMW ja Daimleri müük kasvas. BMW automüük kasvas Euroopas 6,4 protsenti. Daimleri Mercedes-Benzi müük kasvas 4,7 protsenti.
Seotud lood
Ford saavutas Belgia linnas Genkis kokkuleppe Ford Motor Co 4000 tehasetöötajaga. Töötajatele makstav summa laseb Fordil sulgeda tehas 2014. aasta lõpuks, kirjutas Reuters.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.