Aasta suurimale Eesti turundusprofessionaale koondavale sündmusele Password tuleb sel aastal üle 400 kommunikatsiooni- ja meediaspetsialisti, turundusprofessionaali, suhtekorraldaja, loovinimese ning tippjuhi.
Kaks päeva annavad programmijuht Hando Sinisalu sõnul mõlemat, mida konverentsikülastaja ootab: kiiret ja põnevat ülevaadet Eesti ja maailma olulisematest turundustrendidest ning võimaluse teisel päeval enda valitud teemadel süvateadmised juurde hankida.
"Terve Passwordi esimene päev kannab alapealkirjaga "Midagi uut". Kõik esinejad räägivad sellest, mis nende valdkonnas on kõige uuemad/kuumimad trendid,” rääkis ta. „Teist laadi tagaside juba toimunud konverentsidelt on olnud see, et osaleja soovivad neid huvitavaid teemasid põhjalikumalt kuulata. Sellest lähtuvalt oleme Passwordi teise päeva kavasse mahutanud kolmetunnised mini-workshopid, kus osalejad saavad end huvitavasse teemasse süvitsi sisse minna.”
Passwordil antakse välja mainekad auhinnad Aasta Turundustegu (finaalis on EMT, Saku, Kalev, Elion ja Lennusadam), Aasta Suhtekorraldustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Kahe konverentsipäeva vahel esinevad turundajate ja reklaamiinimeste bändid Cafe Amigos „Turundusrock 2013” raames, kuhu Passwordi osalejatele on sissepääs ja tervitusjook tasuta, teistele maksab sissepääs 5 eurot.
Password on Eesti suurim turunduskonverents, see toimub 13. - 14. märtsil Tallinnas Coca-Cola Plazas.
Sündmusele registreerunuid näed
SIIT.
Lisainfo ja registreerimine:
www.best-marketing.eePasswordi kava
13. märts 2013: MIDAGI UUT!
09:00 - 09:10 Konverentsi avamine
09:10 - 10:00 Arvamusliidrite vestlusring: Olukorrast Eesti turundus- ja meediariigis. Mida uut? Piret Mürk-Dubout (TeliaSonera asepresident), Karl Multer (SEB Balti divisjoni turundus- ja kommunikatsioonidirektor), Olav Osolin (reklaamiekspert ja Tallinna Ülikooli õppejõud). Vestlusringi juhib Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
10:00 - 11:00 Uued suunad loovuse arendamisel ja rakendamisel
Teo Hären, Rootsi ettevõtja, konsultant ja koolitaja
11:00 - 11:30 Kohvipaus
11:30 - 11:50 Uued suunad kliendihalduses ja –teeninduses
Indrek Saul, kliendihalduse ja –teeninduse konsultant ja koolitaja
11:50 - 12:10 Uued suunad internetipsühholoogias
Graham Jones, Briti psühholoog, kirjanik ja lektor
12:10 - 12:30 Uued suunad kriisikommunikatsioonis
Stuart Bruce, Briti kommunikatsiooniekspert ja –koolitaja
12:30 - 13:00 Uued suunad digitaalmeedias
Oliver Gertz, MediaComi EMEA regiooni interaktiivse meedia divisjoni direktor
13:00 - 14:00 Lõunapaus
14:00 - 14:20 Uued suunad telereklaami planeerimises
Tim Whirledge, Red Bee Media strateegiline planeerija ja konsultant
14:20 - 14:40 Uued suunad turunduse mõõtmises ja analüütikas
Tony Rowe, Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor
14:40 - 16:10 Password 2013 auhinnagala: Aasta turundustegu, Aasta meediategu ja Aasta suhtekorraldustegu finalistide esitlused ja autasustamine. Aasta Turundustiim.
14. märts 2013: MIDAGI PÕHJALIKKU! Temaatilised workshopid
HOMMIKUPOOLSED WORKSHOPID (paralleelsessioonidena):
09:00 - 12:00 Kriisikommunikatsioon digitaalajastul
Stuart Bruce, Briti kommunikatsiooniekspert ja –koolitaja
09:00 - 12:00 Turunduse mõõtmine ja analüüs
Tony Rowe, Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor
09:00 - 12:00 Internetipsühholoogia: kuidas paremini mõista tarbijakäitumist internetis?
Graham Jones, Briti psühholoog, kirjanik ja lektor
12:00 - 13:00 Lõunapaus
PÄRASTLÕUNASED WORKSHOPID (paralleelsessioonidena):
13:00 - 16:00 Kasumlikud kliendisuhted
Indrek Saul, kliendihalduse ja –teeninduse konsultant ja koolitaja
13:00 - 16:00 Kuidas rakendada globaalseid digitaaltrende Eesti turul
Oliver Gertz, MediaComi EMEA regiooni interaktiivse meedia divisjoni direktor
13:00 - 16:00 Kuidas loovust arendada
Teo Hären, Rootsi ettevõtja, konsultant ja koolitaja
Seotud lood
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.