Klienditeeninduse aluseks on emotsioon. See võib olla oluliselt väärtuslikum kui ostetud kaup ise. Kliendina meeldib meile kõigile, kui meid märgatakse ja ollakse valmis igakülgselt abistama.
"Seda, et teenindajatele märtsis tavapärasest enam tähelepanu pööratakse, tunneb juba nädalaid enne „Hea Teeninduse Kuu“ algust. Märtis on teenindajad viisakad ja rõõmsamad. Miks ei võiks see kogu aeg nii olla?", küsib Äripäeva müügiveebi Best Sales arvamusloos Credit24 klienditeeninduse juht Triin Reisser.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.