• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.03.13, 07:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seli: uus lennufirma ei muudaks midagi

Ettevõtja Neinar Seli sõnas, et paberil võib uue lennuettevõtte loomine näida lihtne ja teostatav, kuid sisus ei muuda see midagi.
”Pigem võib hoopis kahjustada Eesti mainet ning raskendada eesti lennunduse positsiooni Euroopas. Vormist kordades olulisem on sisuline muutus ning seda ettevõtte sees ka praegu tehakse, keskendudes kümnele sihtkohale ja väiksematele kuludele,” sõnas Seli, kommenteerides Estonian Airi endise juhi Toomas Petersoni ideed luua senise asemel täiesti uus, odavlennufirmade mudelit kopeeriv ettevõte.
Seli arusaamist mööda ei liiguta mitte klassikalisele odavlennufirma suunas, mis lendaks kord-kaks nädalas mõnesse turismikeskusse, vaid vahepealse variandini, kus reisijatele tagatakse igapäevased ühendused valitud olulistesse keskustesse.
”Estonian Airi eelmine äriplaan nägi ette Tallinna Lennujaama kujunemise hubiks ning praeguse seisuga see ebaõnnestus. Samal ajal näiteks merenduses on hubi strateegia end õigustanud ning Muugast on juba kujunenud Läänemere sõlmjaam ja selline areng vaid jätkub. Suured logistikafirmad rajavad Muugale oma keskusi. Kõik see on eeldanud aga pikaagset planeerimist ja investeeringuid ning kõigi asjaosaliste veendumust ja koostööd,” leidis Seli.

Seotud lood

Arvamused
  • 12.03.13, 10:15
Loome täiesti uue lennufirma
Estonian Airi jaoks on parem õudne lõpp kui lõputu õudus, kirjutab lennuameti ja Estonian Airi endine juht Toomas Peterson, kes soovitab Eestis luua täiesti uue lennufirma.
Uudised
  • 12.03.13, 16:21
Pillesaar: riik ei peaks tegelema lennuäriga
Ettevõtja Jaan Pillesaare sõnul ei peaks riik ja valitsus lennuäriga tegelema. Nagu ka igasuguse teise äriga, nagu Eesti Raudtee või Eesti Energia.
Uudised
  • 13.03.13, 14:07
Rein Loik: rahvuslik odavlennufirma oleks keeruline ülesanne
Lennujaama juhi Rein Loigu sõnul oleks odavlennufirmast rahvuslik lennufirma keeruline ülesanne.
Uudised
  • 12.03.13, 14:11
KL: Flybe sihib kõiki Balti lennufirmasid
Soomlaste Kauppalehti arvamuse kohaselt võib Briti Flybel olla sihikul peale Estonian Airi ka Läti airBaltic ning Leedu lennuturg.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele