Poola valitsusele kuuluv lennufirma LOT ütles, et peab Boeinguga läbirääkimisi Dreamlinerite eest kompensatsiooni saamiseks, kuna nii USA kui ka teised lennundusametid on tehniliste probleemide tõttu keelanud nende mudeliga lennata , kirjutas AP.
Valitsuse sõnul kaotab LOT 50 000 dollarit päevas, kuna lennufirma mõlemad 787 Dreamlinerit on ilma lennuloata.
Suurtes võlgades LOT oli esimene Euroopa lennufirma, kes 787 Dreamlinerid endale ostis. Alates 16. jaanuarist on aga kõik 50 toodetud Dreamlinerit liitiumioonaku rikke pärast lennuloata jäetud.
Täna teatas LOTi esindaja Marek Klucinski, et nad peavad Varssavis Boeinguga koostöö läbirääkimisi.
Kuskil pool kõigist toodetud Dreamlineritest kuuluvad Jaapani lennufirmadele All Nippon Airways ning Japan Airlines.
Boeingu esindajad ütlesid täna, et 787 lennud võivad jätkuda mõne nädala pärast, kuid aku ülekuumenemise põhjuste kohta ei ole ühtegi avaldust tehtud.
Seotud lood
Lennukitootja Boeing on kindel, et leidis püsiva lahenduse 787 Dreamlinerite akude probleemile, mille tõttu uued lennukid said lennukeelu, vahendas Reuters.
Poola riigi omanduses olev lennufirma LOT peab sel aastal pankroti vähendamiseks rakendama valusaid kulukärpe programme, ütles Poola rahandusminister Mikolaj Budzanowski, vahendas Bloomberg.
Kui riiklikud regulaatorid uurivad Boeing 787 Dreamlinerit, tahavad investorid ja analüütikud teada, kui palju läheb lennukite maa peal hoidmine maksma, vahendas Bloomberg.
Esmaspäeval külastasid USA ja Jaapani ohutusametnikud Boeingu Dreamlinerile akusid tootvat ettevõtet GS Yuasa, kirjutas Wall Street Journal.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.