Jaapanis on Ferraride müük esimeses kvartalis kasvanud 40%, 144 autoni, vahendab Bloomberg Jaapani Autoimportööride Assotsiatsiooni numbreid. See on üle kahekordne kasv võrreldes suurema USA turuga. Samal ajal langeb müük Hiinas ja Itaalias ja kogu Euroopas.
Luksussõidukite nõudluse kasvule lisavad hoogu märgid, et Jaapani peaminister Shinzo Abe ja Jaapani keskpanga juht Haruhiko Kuroda on elavdamas tarbimist. Aktsiate hinnad on tõusnud tasemtele, kus viimati oldi 2008. aasta septembris enne Lehman Brothersi krahhi. Inimesed on muutunud majandusväljavaate suhtes kindlamaks.
„Kasv on väga paljutõotav ja ma arvan, et näeme nende superluksusbrändide uusi mudeleid, mida ei ole veel Jaapani turule toodud," ütles IGS Automtive’i autoanalüütik Toshiaki Kawano. „Majanduse taastumise optimism levib.“Tokio börsi lõunapausiks oli Jaapani aktsiaindeks tõusnud täna 3,8% 13 110 punktile.
Kogu eelarveaasta, mis lõppes märtsis, kasvas Ferraride registreerimine Jaapanis 46%, 12 aasta kõrgeimale tasemele 558ni. Ferrari ei olnud ainus. Lamborghinisid müüdi 199, mis on vähemalt 14aasta parim tulemus. Üle 10 miljoni jeeniste ehk vähemalt 80 000 eurot maksvate autode müük on kasvanud teist aastat järjest.
Ferrari müük kasvas mullu maailmas 4,5%, 7318 sõidukini. Põhja-Ameerikas müüdi 2000, Suur-Hiinas 784 ja Saksamaal 750 autot. Euroopas on tänavu kahe esimese kuuga kukkunud Ferrari ja Maserati müük 40%.
Seotud lood
Ferrari vähendab 2013. aastal tootmist 4%, et säilitada brändi eksklusiivsust, kuid samal ajal loodetakse tõsta kasumit, vahendas Reuters.
Dubai politseiülem Dhahi Khalfan Tamim postitas Twitterisse pildi politseivärvides 1001hobujõuliselt Bugatti Veyronist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.