• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2250,79%39 958,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,27
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2250,79%39 958,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,27
  • 15.04.13, 08:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford ja Toyota kaklevad enimmüüdud auto tiitli nimel

Uus aasta on kaasa toonud vanad tülid: Ford ja Toyota kaklevad selle üle, kelle auto oli mullu maailma enimmüüdud sõidukiks.
Fordi hinnangul on selleks nende Focus, Toyota esindaja pakuvad troonile aga hoopis Corollat, vahendab auto24.ee agentuuri Bloomberg.
Kui Fordi andmeil müüdi eelmisel aastal 1,02 miljonit Focust ja 872 774 Corollat, siis Toyota väidab, et nemad müüsid 1,16 miljonit Corollat.
Mõlemad tootjad kasutavad oma seisukoha tõestamiseks erinevatest allikatest pärit statistikat.
Samal teemal kakeldi ka eelmise aasta augustis, kui vaieldi kuue kuu müügitulemuste üle.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 03.05.13, 19:49
Fordi hübriidid püstitavad uue rekordi
Fordi teatel ületab autotootja juba käesoleval kuul aasta rekordi USA-s hübriidautode Fusion ja C-Max müügiga, vahendas Bloomberg.
Börsiuudised
  • 24.04.13, 15:03
Uued mudelid aitasid Fordil kasumit suurendada
Autotootja Ford teatas täna esimese kvartali analüütikute ootusi ületanud kasumist ja käibest. Fordi sõnul olid edu taga uued mudelid, mis aitasid suurendada automüüki Põhja-Ameerikas, kirjutas CNBC.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele