Fordi teatel ületab autotootja juba käesoleval kuul aasta rekordi USA-s hübriidautode Fusion ja C-Max müügiga, vahendas Bloomberg.
Fordi USA müügi analüütiku Erich Merkle'i sõnul ulatusid aprillis Fordi hübriidmudelite tarned 8481 sõidukini, viies käesoleva aasta kogumahu 29 561 masinani. Fordi hübriidautode müügirekord pärineb 2010. aastast, kui kaubaks läksid 35 496 sõiduvahendit.
USA autotootja soovib uute C-Max hübriidautode ja Fusioni sedaani elektriversiooniga pakkuda konkurentsi Toyotale, kes on antud kategooriat domineerinud Priusega alates praeguse sajandi algusest.
"Me muutume, vallutame ja kasvame oma müügiga maailma suurimal hübriidautode turul kõige kiiremini," ütles Merkle. Fordi analüütiku teatel ületas aprillis Fusion müügiga Camry hübriidmudeli.
Merkle'i sõnul kasvas Fordi hübriidautode müük USA-s 2012. ja 2013. aasta aprilli võrdluses 3%, mis viis turuosa rekordilise 18%-ni. Firma teatel peaks ainult Toyota 58%-lise turuosaga edestama Fordi.
New Yorgi aktsiaturul kohaliku aja järgi kell 12:04 (Eestis kell 19:04) tõusis Ford Motor Co 2,8%. Aastaga on autotootja aktsiahind kerkinud 26,28%.
Seotud lood
USAs lõi aprillis pikap autode müük lõkkele, sest kinnisvaraturu paranedes hakkasid ehitajad ja kaupmehed enda vanu autosid välja vahetama.
Uus aasta on kaasa toonud vanad tülid: Ford ja Toyota kaklevad selle üle, kelle auto oli mullu maailma enimmüüdud sõidukiks.
USA autohiid Ford Motor lõpetab pärast 85 aastat kahjumite tõttu autode tootmise Austraalias, kirjutas BBC.
Autotootja Ford teatas täna esimese kvartali analüütikute ootusi ületanud kasumist ja käibest. Fordi sõnul olid edu taga uued mudelid, mis aitasid suurendada automüüki Põhja-Ameerikas, kirjutas CNBC.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.