Aprillis vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas, vahendab TNS Emor.
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 39 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 52 minutit päevas.
Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (22.7%), TV3 (20.5%) ja Kanal 2 (19.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (22.5%), NTV Mir (13.4%) ja RTR Planeta (11.2%) vahel.
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 01.04.-30.04.2013
Allikas: TNS Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Seotud lood
Eelmise aastal suurenes TV3 kahjum umbes 21%. Telekanal lõpetas aasta ligi 4,5 korda suurema puudujäägiga kui Kanal 2.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.