Aprillis vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas, vahendab TNS Emor.
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 39 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 52 minutit päevas.
Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (22.7%), TV3 (20.5%) ja Kanal 2 (19.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (22.5%), NTV Mir (13.4%) ja RTR Planeta (11.2%) vahel.
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 01.04.-30.04.2013
Allikas: TNS Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Seotud lood
Eelmise aastal suurenes TV3 kahjum umbes 21%. Telekanal lõpetas aasta ligi 4,5 korda suurema puudujäägiga kui Kanal 2.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.