Eelmise aastal suurenes TV3 kahjum umbes 21%. Telekanal lõpetas aasta ligi 4,5 korda suurema puudujäägiga kui Kanal 2.
TV3 suurendas 2012. aastal oma müügitulu 1% võrra, 10,26 miljoni euroni. Sellele vaatamata suurenes meediaettevõtte kahjum 2,17 miljoni euroni.
"Reklaamiturg oli oodatust nõrgem ja 2011. aasta tulemust toetanud valimisreklaami ka ei olnud," kommenteeris TV3 tegevjuht Priit Leito. "2013. aastal jõuame nulli lähedale, paljuski tänu TV3 headele reitingutele."
TV3 sai eelmisel aastal omanikult MTG Broadcasting AB-lt veel 2,2 miljonit eurot laenu, mis teeb telekanali koguvõla suuruseks emaettevõtte ees 3,7 miljonit eurot.
Konkurent Kanal 2 suutis 9,94 miljoni eurose käibe juures jääda 484 000 eurosesse kahjumisse, kuigi 2011. aastal suutis firma toota veel kasumit 198 000.
Ettevõtete ühinemiste ja liitmistega tegelev JP Morgani tütarfirma JPMorgan Cazenove avaldas oma 19. juuli Schibstedi analüüsis, et konservatiivse hinnangu põhjal on Norra meediakontserni äridest Kanal 2 väärtusetu.
Seotud lood
Mullu suurenes reklaamimaht 2012. aastaga võrreldes ühe protsendi võrra eelkõige tänu veebile, kuid kasvanud tootmiskulud on ajalehtede majanduslikku olukorda pigem halvendanud.
Aprillis vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas, vahendab TNS Emor.
Aprillis oli kõige vaadatum telekanal endiselt ETV, teisele kohale tõusis TV3, Kanal 2 jäi kolmandaks.
JP Morgani tütarfirma hindab, et konservatiivse hinnangu põhjal on Norra meediakontserni Schibstedi äridest Kanal 2 väärtusetu ning Eesti Meedia odav.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.