• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 25.10.13, 09:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq tegi võimsa tulemuse

A. Le Coqi kolmanda kvartali kasum kasvas võrreldes möödunud aastaga 27,5 protsenti 5,6 miljoni euroni. Üheksa kuu kasum suurenes 27 protsenti.
Tartu õlletootja käive oli 22,5 miljonit eurot, mis on eelmise aasta (22,2 mln) tase. Müügimaht langes 1,4 miljoni liitri võrra 35,4 miljoni liitrini. Langus põhjuseks on  müügi kahanemine. A. Le Coqi eelmise aasta kolmanda kvartali kasum oli 4,4 miljonit eurot.
Üheksa kuu jooksul kasvas kõige enam mineraalvee müük ja seda 31 protsenti. Õlle, long drinkide ja siidrite müük paranes mõned protsendid. Karastusjookide ja mahlade müük langes, toob Olvi enda majandusaruandes välja. Üheksa kuu kasum suurenes 2,9 miljoni euro võrra 10,7 miljonilt 13,6 miljonini. Käive kasvas 63,1 miljonilt 64,6 miljonini.

Seotud lood

Uudised
  • 21.08.13, 17:19
A. Le Coq: kontserdil joodi 30–35 tuhat liitrit meie jooke
A. Le Coqi juhatuse liige Tarmo Noop kinnitas, et suveüritustest oli Robbie Williamsi kontserdil müüdud joogikogus suve suurim, tarbiti 30-35 tuhat liitrit A. Le Coqi jooke.
Uudised
  • 07.10.13, 13:06
A. Le Coq laiendab haaret Kaukaasias
Joogitootja A. Le Coq sõlmis koostöölepingu Abhaasia ja Armeeniaga oma toodete edasimüümiseks kohalikesse kaubanduskettidesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele