A. Le Coqi kolmanda kvartali kasum kasvas võrreldes möödunud aastaga 27,5 protsenti 5,6 miljoni euroni. Üheksa kuu kasum suurenes 27 protsenti.
Tartu õlletootja käive oli 22,5 miljonit eurot, mis on eelmise aasta (22,2 mln) tase. Müügimaht langes 1,4 miljoni liitri võrra 35,4 miljoni liitrini. Langus põhjuseks on müügi kahanemine. A. Le Coqi eelmise aasta kolmanda kvartali kasum oli 4,4 miljonit eurot.
Üheksa kuu jooksul kasvas kõige enam mineraalvee müük ja seda 31 protsenti. Õlle, long drinkide ja siidrite müük paranes mõned protsendid. Karastusjookide ja mahlade müük langes, toob Olvi enda majandusaruandes välja. Üheksa kuu kasum suurenes 2,9 miljoni euro võrra 10,7 miljonilt 13,6 miljonini. Käive kasvas 63,1 miljonilt 64,6 miljonini.
Seotud lood
A. Le Coqi juhatuse liige Tarmo Noop kinnitas, et suveüritustest oli Robbie Williamsi kontserdil müüdud joogikogus suve suurim, tarbiti 30-35 tuhat liitrit A. Le Coqi jooke.
Joogitootja A. Le Coq sõlmis koostöölepingu Abhaasia ja Armeeniaga oma toodete edasimüümiseks kohalikesse kaubanduskettidesse.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.