Autorahvasporti võib tinglikult jagada kolmeks: talvine jäärada, rahvasprint ja rahvaralli.
Rahvasprindi põhierinevus üldistatult on see, et sprinti sõidetakse üksi, rallit kahekesi - kaardilugeja ütlemise ja legendi järgi. "Naljatledes öeldakse, et rallisõidus oleneb 90% kaardilugeja tööst, 9% juhist ja 1% õnnest," lausub Potisepp ja lisab, et kui õnne ei ole, ei aita ka hea kaardilugeja.
"Minu jaoks on kaardilugeja imeinimene - kiire otsustaja, tema võimekus kontsentreerida tähelepanu rajal toimuvale on fenomenaalne," räägib ta. Potisepp on 8 aastat sõitnud koos Kairi Sepaga, kes oli vahepeal aga lapsepuhkusel, mistõttu sai sõidetud erinevate meeskaardilugejatega.
Nüüd juba teist hooaega on Sirje kaardilugejaks endine sport- ja rahvaralli piloot Terko Jakobson.
"Rallisõit on selline hobi, millest lahti ei saa," räägib Jakobson põhjustest, miks ta kaardilugejaks läks. "Pisik jääb ikka sisse," lisab ta. "Seda kiirust ja emotsioone tunned kõrvalistmes istudes ikka samamoodi."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi Haapsalu Uksetehase nime järgi võiks arvata, et tegemist on uksetootjaga, siis tegelikult valmistatakse Haapsalu külje all Uuemõisas ka aknaid. Ettevõte on keerulised ajad edukalt üle elanud ja tänavu plaanib avada esindussalongi ka Tartus.