Autorahvasporti võib tinglikult jagada kolmeks: talvine jäärada, rahvasprint ja rahvaralli.
Rahvasprindi põhierinevus üldistatult on see, et sprinti sõidetakse üksi, rallit kahekesi - kaardilugeja ütlemise ja legendi järgi. "Naljatledes öeldakse, et rallisõidus oleneb 90% kaardilugeja tööst, 9% juhist ja 1% õnnest," lausub Potisepp ja lisab, et kui õnne ei ole, ei aita ka hea kaardilugeja.
"Minu jaoks on kaardilugeja imeinimene - kiire otsustaja, tema võimekus kontsentreerida tähelepanu rajal toimuvale on fenomenaalne," räägib ta. Potisepp on 8 aastat sõitnud koos Kairi Sepaga, kes oli vahepeal aga lapsepuhkusel, mistõttu sai sõidetud erinevate meeskaardilugejatega.
Nüüd juba teist hooaega on Sirje kaardilugejaks endine sport- ja rahvaralli piloot Terko Jakobson.
"Rallisõit on selline hobi, millest lahti ei saa," räägib Jakobson põhjustest, miks ta kaardilugejaks läks. "Pisik jääb ikka sisse," lisab ta. "Seda kiirust ja emotsioone tunned kõrvalistmes istudes ikka samamoodi."
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.