• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 13.11.13, 20:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tesla plaanib tuua turule pikapi

Hoolimata piiratud müügist ja hiljutistest autotulekahjudest, vaatab Tesla Motorsi tegevjuht Elon Musk siiski positiivselt tuleviku suunas. Tema sõnul tahab ettevõte pakkuda täispaketti, võistlemaks Ford Motorsi parima müügimudeliga, milleks on F150.
“See on kõige müüdavam auto Ameerikas,” märkis Musk. Kui inimesed hääletavad selle oma autoks, siis see on auto, mida me peame tarnima.
Hoolimata kolmest raporteeritud tulekahjust Tesla S autodega viimase kuue nädala jooksul, tunneb Musk, et autosid ei ole siiski mõtet tagasi kutsuda. Kuuldavasti on ta rääkinud kõigi kolme põlemasüttinud auto omanikuga. Mitte keegi ei saanud vigastada ning kõik kolm soovivad sama mudelit asenduseks saada.
Tesla teatas eelmisel nädalal oodatust parematest kolmanda kvartali tulemustest, märkides, et toodang on kasvanud 10%, hoolimata sellest, et elektriautode firma müüs vaid umbes 6000 autot.
Musk plaanib laiendada rahvusvahelist müüki ning ehitada odavamaid mudeleid, kuid nende plaanide elluviimine võtab aastaid.
Musk tunnistab, et Tesla jaluletõus võib võtta kuni viis aastat. Kõigepealt peab ettevõte välja tulema Model X maasturiga, mille tootmist plaanitakse alustada järgmisel aastal. Praegune mudel Model S sedaan maksab hetkel 69 000 dollarit ja Model X hind jääb tõenäoliselt samasse hinnaklassi.  Odavam, massiturule mõeldud mudel on veel väljatöötamisjärgus.
Äramärkimist tasub, et Ford müüs USA-s selle aasta esimese üheksa kuuga 560 000 F-seeria pikap mudelit. Tesla müüs samal perioodil aga vaid 14 000 Model S-i.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.13, 16:41
AMTEL: Tesla ei ole massiauto
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuhi Arno Sillati sõnul on Tesla elektriautode hulgas kõige innovatiivsem.
Börsiuudised
  • 20.12.13, 12:06
Samsung hakkab elektriautosid tootma?
Mõnda aega on levinud kuuldused Apple'i elektriautost iCar, kuid neil ei näi olevat erilist tõepõhja. Nüüd on hakatud rääkima Samsungi elektriautost.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele