Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuhi Arno Sillati sõnul on Tesla elektriautode hulgas kõige innovatiivsem.
Tesla omanikud on seotud igasugu huvitavate projektidega eri valdkondades. "Teslas nähakse elektriauto tulevikku, kuhu tööstus see lähiaastate jooksul edasi liigub," märkis Sillat. "Ta on edasiminek. Ja ta on välimuselt ka vahva kujuga."
Sillat lisas, et muidugi ei saa unustada Tesla mõnevõrra kallimat hinda, kuigi elektriautod ongi kallimad kui nende tavalistest autodest analoogid. „Vaevalt et Tesla on massiauto, kuigi Norras ja mõnes riigis on teda müüdud juba täiesti tuntava mahuga," rääkis Sillat.
Tema sõnul ei tule elektriauto tänaste tehniliste näitajate juures massikasutusse. "Tesla läbisõit on laadimisest laadimiseni umbes 300 kilomeetrit," märkis Sillat. "Kui ta Norra külmas toimib, siis toimib ka meil."
Ta lisas, et sellise tehnoloogilise tipu jõudmine Eestisse on väga hea uudis. "Tuleb seda tervitada," märkis ta.
Täna võeti maanteeameti registris arvele esimene Tesla Model S elektriauto, mille omanik on Keemilise ja Bioloogilise Füüsika Instituudi vanemteadur Mario Kadastik.
Seotud lood
Keemilise ja Bioloogilise Füüsika Instituudi vanemteadur Mario Kadastik ostis detsembris 2013 Eesti esimese Tesla.
General Motors ostab 2014. aastal elektriautode tootja Tesla, ennustas finantsanalüütik Yra Harris ajalehes USA Today.
Tesla boss Elon Musk kinnitas, et hetkel vaid tagaveolisena müüdav Model S võib peagi endale saada nelikveo, vahendab auto24.ee Autocari.
LHV pank teatas, et kavatseb Eestis pakkuma hakata 65 000 eurot maksva elektriauto Tesla Model S liisingut.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.