• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,77%5 946,25
  • DOW 301,73%43 252,08
  • Nasdaq 2,26%19 474,13
  • FTSE 1001,12%8 293,61
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,86
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,77%5 946,25
  • DOW 301,73%43 252,08
  • Nasdaq 2,26%19 474,13
  • FTSE 1001,12%8 293,61
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,86
  • 30.12.13, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IBM: Androidi kasutajad nääpsud ostjad võrreldes iOSiga 

IBM avaldas jõuluostlemise uuringu, mis näitab, et kuigi Androidi opsüsteemiga telefonid ja tahvelarvutid on palju levinumad Apple’i iOSi opsüsteemiga telefonidest ja tahvelarvutitest, ei sooritata Androidi seadmetega online-oste kuigi palju ning ka keskmised ostusummad on tagasihoidlikumad.
USAs tehti iOSi vahenditega kogu online-müügist 23% kogukäibest võrreldes Androidi vaid 4,6 protsendise turuosaga. Keskmiselt kulutasid iOSiga ostjad 93,94 dollarit ostu kohta võrreldes Androidi kasutajate 48,10 dollariga. Ka üldises mobiilse interneti liikluses on iPhone’ide ja iPadide turuosa 32,6% võrreldes Androidi 14,8 protsendiga.
Tarbijad tegid tahvelarvuteid kasutades rohkem oste kui nutitelefonidega (19,3% võrreldes 9,3%ga). Kogu online-müük kasvas 2013. aastal 16,5%.
IBM kogus andmeid IBM Digital Analystics Benchmarki andmetel põhjal, mis analüüsib USA 800 jaemüügiveebilehe tulemusi.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 07.02.14, 14:00
IBM tahab müüa tootmisüksust
International Business Machines Corp (IBM) kaalub võimalust müüa maha pooljuhtide tootmisüksus, vahendab MarketWatch.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele