Lindaliini ASil, mis hetkel tegeleb saneerimiskava koostamisega, on ettevõtte tegevjuhi ja ühe omaniku Enn Rohula sõnul kohustusi üleval 10 miljoni euro eest.
Janek Veeberile, Enn Rohulale ja Urmas Sardisele kuuluv Lindaliin esitas pankroti vältimiseks talveperioodiks saneerimisavalduse. Ettevõtte tegevjuht Enn Rohula andis täna kohtus saneerimismenetluses võlgnikuvande.
„Samm-sammult tegutseme, kõigepealt saadetakse saneerimisteatised välja, koostatakse kava, mis on pikaajaline protsess, kokku 60 päeva,“ kommenteeris seisu Rohula.
Põhjus, miks ettevõte ei suutnud enam kohustusi täita, peitus selles, et Lindaliini AS plaanis ühe laeva välja vahetada ja uue osta, kuid ostuprotsess jäi toppama ja ettevõte pidi vahepeal tegutsema ainult ühe laevaga. „Saime uue laeva osta alles aasta hiljem, kuid kogu personal ja kulutused jäid ju peale. Kiirlaevameeskond on ses suhtes eriline, neid tuleb välja koolitada ja nendest ei saa kohe täna loobuda ja homme uued võtta,“ märkis Rohula.
Kohustuste hulk on Rohula hinnangul praegu suurusjärgus 10 miljonit eurot. Kui kõigi osapoolte kokkulepped olemas, peaks Rohula hinnangul saneerimiskava käivituma.
Seotud lood
Saneerimisse läinud Lindaliini ASi üks omanikke, tegevjuht Enn Rohula sõlmis solidaarse käenduslepingu, millega tagas firma võlgade ajatamise 670 000 euro ulatuses, nüüd otsustas riigikogus, et Rohula peab võla maksuametile tasuma.
Lindaliini AS tegeleb hetkel saneerimiskava paika panemisega ning ettevõtte ühe omaniku Janek Veeberi sõnul on paberil plaan igatahes ilus.
Laevafirma Lindaliini AS kauaaegne juht Enn Rohula lahkus aprilli lõpus ettevõtte juhatusest. Nõukogu valis tema asemele Tartu ettevõtja Urmas Sardise.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.