Estonian Airi partner Kanada lennukitootja Bombardier teatas eile, et koondab 1700 töötajat või umbes 4% oma tööjõust. Koondamise põhjuseks on uute lennukite arendamise käigus tekkinud kulud.
Bombardier koondab Kanadas 1100 inimest ja Ameerika Ühendriikides 600, et vähendada kulusid pärast suurinvesteeringuid lennukimudelitesse CSeries ja Learjet 85. Bombardier on lükanud neli korda edasi CSeries kommertslennukite turule toomist ning eelmisel aastal lükkas lennukitootja edasi ka Learjeti 85 äriklassi lennuki turule toomise selle aasta keskpaika, teatas Reuters.
Eelmisel aastal langesid tellimused Bombardieri kommerts- ja ärilennukitele 19 protsenti.
Bombardier teatab enda neljanda kvartali tulemused 13. veebruaril.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Estonian Air lennutas mullu aasta varasemaga võrreldes 38 protsenti vähem inimesi.
Lennufirmaga Estonian Air seotud riiklikud investeeringud on halva maiguga. Neid on palju, tegu võib olla lubamatu varjatud riigiabiga ning lõppeks tundub, et vahepealne ambitsioonikas laienemisplaan oli algusest peale avantüür, kirjutab Delovõje Vedomosti ajakirjanik Anastasija Tido.
Estonian Air andis 1. jaanuaril oma jõude seisnud Embraer 170 lennuki Suurbritannia tšarterlennufirma Air Charter Service (ACS) käsutusse.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.