Traditsioonilise meedia populaarsus jätkas eelmisel aastal langust ning kulutused Internetireklaamidele kasvasid, selgub hiljuti avaldatud uuringust.
Online reklaamid kasvasid eelmise aasta esimese kolme kvartali jooksul 32% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgub Nielseni uuringust.
Teine, mis suure kasvuhüppe tegi, oli välireklaam, mis kasvas aasta jooksul 5,1%, televisiooni reklaam kasvas 4,3% ning jätkas reklaamisektoris domineerimist.
"See ei ole üllatus, et Internet on kõige kiiremini kasvav meediatüüp reklaamimiseks. Sektorit juhtmeedium on aga jätkuvalt televisioon, hõivates 57,6% turust,” sõnas Nielseni reklaamilahenduste juht Randall Beard.
“Kõige põnevam arendus on aga see, kuidas need kaks lahendust on pandud koos tööle. Me näeme pidevalt, kuidas reklaamid muutuvad integreeritud kampaaniateks, suhestudes tarbijatega mitmetel ekraanidel ning muutes reklaamid strateegilisteks sõnumiteks, mis maksimeerivad nende mõju.
Võib-olla tuleb see üllatusena, kuid traditsioonilise meedia rekaamid tegid languse. Ajalehtede reklaamimaht kukkus 2,2% 2013. aasta esimese kolme kvartali jooksul. Samuti kukkusid kino, ajakirja ning raadioreklaamid, selgub Nielseni kvartaalsest aruandest Global AdView Pulse.
Hoolimata reklaamimahu vähenemisest traditsioonilises meedias, kasvasid kulutused reklaamile ülemaailmselt 3,2%.
Seotud lood
Eelmisel nädalal suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht mullu sama ajaga võrreldes 11 külge ehk 5%, moodustades 212 külge.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.