• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 27.01.14, 18:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online reklaamid kasvasid 32%

Traditsioonilise meedia populaarsus jätkas eelmisel aastal langust ning kulutused Internetireklaamidele kasvasid, selgub hiljuti avaldatud uuringust.
Online reklaamid kasvasid eelmise aasta esimese kolme kvartali jooksul 32% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgub Nielseni uuringust.
Teine, mis suure kasvuhüppe tegi, oli välireklaam, mis kasvas aasta jooksul 5,1%, televisiooni reklaam kasvas 4,3% ning jätkas reklaamisektoris domineerimist.
"See ei ole üllatus, et Internet on kõige kiiremini kasvav meediatüüp reklaamimiseks. Sektorit juhtmeedium on aga jätkuvalt televisioon, hõivates 57,6% turust,” sõnas Nielseni reklaamilahenduste juht Randall Beard.
“Kõige põnevam arendus on aga see, kuidas need kaks lahendust on pandud koos tööle. Me näeme pidevalt, kuidas reklaamid muutuvad integreeritud kampaaniateks, suhestudes tarbijatega mitmetel ekraanidel ning muutes reklaamid strateegilisteks sõnumiteks, mis maksimeerivad nende mõju.
Võib-olla tuleb see üllatusena, kuid traditsioonilise meedia rekaamid tegid languse. Ajalehtede reklaamimaht kukkus 2,2% 2013. aasta esimese kolme kvartali jooksul. Samuti kukkusid kino, ajakirja ning raadioreklaamid, selgub Nielseni kvartaalsest aruandest Global AdView Pulse.
Hoolimata reklaamimahu vähenemisest traditsioonilises meedias, kasvasid kulutused reklaamile ülemaailmselt 3,2%.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele