• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,05%34 737,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,05%34 737,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 31.03.14, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lehtedel suur reklaamimaht

Eelmisel nädalal suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht mullu sama ajaga võrreldes 11 külge ehk 5%, moodustades 212 külge.
Järgneb analüütik Toomas Leito kommentaar:
13. ärinädal oli suurima reklaamimahuga nädal sel aastal. Nagu viimasel ajal iseloomulik, vedasid turgu Äripäev ja Postimees. Teised lehed jäid miinusesse. Äripäev tõusis ka kindlalt turuliidriks (lõviosa reklaamist tuli lisadest).
Uute reklaamikampaaniatega oli kitsas. Teist nädalat tegi jõuliselt reklaami Luxexpress. Valimisreklaami veel lehtedes ei olnud, küll aga on seda näha välireklaamis ja veebis.
Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas 40% ja Postimehes 27%, teistes lehtedes vähenes: Õhtuleht -13%, Eesti Ekspress -15% ja Eesti Päevaleht -18%. Maalehes oli 16,7 külge reklaami (mullusega võrreldes -21%).
Reklaamikampaaniad:
Luxexpress (ÕL 4, EPL 4, PM 6, EE 1)Tamrex (ÕL 1, EPL 1, ÄP 1, PM 0,5)Volvo (ÕL 0,5, EPL 0,8, EE 0,3, ÄP 0,3, PM 0,3)Nissan (PM 0,6, ÄP 0,5)Maamess (ÄP 2)AJ (ÄP 1,5)Rannamõisa (ÕL 1, ÄP 1)Masku (EE 1, ÕL 1)Mündipood (ÕL 1, EPL 0,5)Mati kullaäri (EPL 0,5, PM 1)Tartu Ülikool (PM 2).
(Kujundatud reklaam: ÄP 61 külge, PM 28,9, ÕL 23,6, EPL 21,6, EE 10,1.)
Tamrexi kommunikatsiooni- ja personalispetsialisti Diana Karmo sõnul ei plaani Tamrex lähiajal reklaamimahtu vähendada ega suurendada, jätkates viimaste aastate senist trendi.
„Me ei tahaks seda väga kommenteerida ega oma strateegiat avada, et miks ja millal teeme. See oleks magus info teistele,“ ütles Karmo.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele