Eelmisel nädalal suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht mullu sama ajaga võrreldes 11 külge ehk 5%, moodustades 212 külge.
Järgneb analüütik Toomas Leito kommentaar:
13. ärinädal oli suurima reklaamimahuga nädal sel aastal. Nagu viimasel ajal iseloomulik, vedasid turgu Äripäev ja Postimees. Teised lehed jäid miinusesse. Äripäev tõusis ka kindlalt turuliidriks (lõviosa reklaamist tuli lisadest).
Uute reklaamikampaaniatega oli kitsas. Teist nädalat tegi jõuliselt reklaami Luxexpress. Valimisreklaami veel lehtedes ei olnud, küll aga on seda näha välireklaamis ja veebis.
Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas 40% ja Postimehes 27%, teistes lehtedes vähenes: Õhtuleht -13%, Eesti Ekspress -15% ja Eesti Päevaleht -18%. Maalehes oli 16,7 külge reklaami (mullusega võrreldes -21%).
Reklaamikampaaniad:
Luxexpress (ÕL 4, EPL 4, PM 6, EE 1)Tamrex (ÕL 1, EPL 1, ÄP 1, PM 0,5)Volvo (ÕL 0,5, EPL 0,8, EE 0,3, ÄP 0,3, PM 0,3)Nissan (PM 0,6, ÄP 0,5)Maamess (ÄP 2)AJ (ÄP 1,5)Rannamõisa (ÕL 1, ÄP 1)Masku (EE 1, ÕL 1)Mündipood (ÕL 1, EPL 0,5)Mati kullaäri (EPL 0,5, PM 1)Tartu Ülikool (PM 2).
(Kujundatud reklaam: ÄP 61 külge, PM 28,9, ÕL 23,6, EPL 21,6, EE 10,1.)
Tamrexi kommunikatsiooni- ja personalispetsialisti Diana Karmo sõnul ei plaani Tamrex lähiajal reklaamimahtu vähendada ega suurendada, jätkates viimaste aastate senist trendi.
„Me ei tahaks seda väga kommenteerida ega oma strateegiat avada, et miks ja millal teeme. See oleks magus info teistele,“ ütles Karmo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!