Eelistame hankijaid, kes suudavad pakkuda võimalikult suurt tooteportfelli, ütles kodu- ja esmatarbekaupade kaupluseketi Koduekstra juhatuse liige Tõnu Lemsaar.
Kaubandus.ee's toimunud online-intervjuus ütles Lemsaar, et Koduekstra kaupluses on Eesti hankijaid ostumahu järgi ca 25%. "Eelistane neid hankijaid, kes suudavad pakkuda võimalikult suurt tooteportfelli, et hoida tehingukulud võimalikult madalad," rääkis Lemsaar kaubavalikust Koduekstra kaupluses. Lisades, et hinnasurve on olnud kogu aeg ning nende töö ongi hoida seda nii palju tagasi kui võimalik.
Lemsaar peab Novaluxi kauplusteketi ostmist õigeks otsuseks, sest see andis neile kauplusepinda seal, kus neid veel ei olnud.
Lisaks rääkis Lemsaar, et uut kaubanduspinda on väga raske leida, sest nad eelistavad paikneda keskuse esimesel korrusel peamise kliendikoridori ääres.
Loe
kaubandusjuhtide teemaveebist kaubandus.ee edasi, mida Lemsaar vastas töötajate palga, nende väljast toomise, raamatupidamise, Tiimari keti ostmise ja tehnoloogliste uuenduste kohta.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.