Veebruarist kehtiva uue boonussüsteemi tulemusena on Statoili klienditeenindaja palk vähemalt 600 eurot ning parimatel ulatub kuni 800 euroni, ütles Statoil Fuel & Retail Eesti AS personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.
„Eelmisel aastal testisime tulemustasusüsteemi erinevates kampaaniates. Kuna see sai töötajatelt positiivse tagasiside ning avaldus positiivselt ka müüginumbrites, siis sel aastal otsustasime tulemustasu kahekordistada, kuivõrd see on mõlemale poolele kasulik — mõjutab nii iga töötaja sissetulekut kui ka ettevõtte müügitulemust,“ rääkis Nurme-Mc Donald. Tema sõnul moodustab tulemustasu Statoili müüjate kuu põhipalgast keskmisel 10-16%. Hinnanguliselt makstakse jaemüügisektoris sarnastel ametikohtadel tulemustasuna ca 7–11% kuu põhipalgast.
Statoili müüja-klienditeenindaja põhipalgad algavad Tallinnas ja Harjumaal 600 eurost ja mujal Eestis 580 eurost, sellele lisanduvad hüvitis öösel töötatud tundide eest ning isiklikust müügitulemusest sõltuv tulemustasu. Edukamatel klienditeenindajatel ulatub brutopalk kuni 800 euroni, teatas ettevõte.
Seotud lood
Norra nafta- ja gaasifirma Statoili esimese kvartali kasum kasvas võrreldes möödunud aasta sama ajaga 32 protsenti ja seda tänu kõrgematele bensiinihindadele Ameerika Ühendriikides.
Statoil Fuel & Retail Eesti senine ärikliendi müügi- ja teenindusdirektor Raimo Vahtrik asub tööle Statoil Fuel & Retail Venemaa organisatsiooni juhina, teatas ettevõte.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.