Katari lennufirma Qatar Airways paneb riigi pealinnast Londonisse lendama vaid äriklassi sisaldava lennuki.
Qatar Airwaysi Airbus 319 kõiki 40 istet saab kiiresti muuta vooditeks, vahendab Dagens Industri veebiajakirja Luxury Launches. Lisaks saavad reisijad mängida videomänge suurtel ekraanidel, kasutada mobiiltelefone ning vaadata telesaateid või filme.
Teenusega alustatakse mai keskel, mil äriklassi lennuk hakkab tegema korra päevas lennu Katari pealinnast Dohast Londonisse Heathrow lennujaama. Samal liinil on Qatar Airwaysil praegu viis igapäevast lendu.
Mullu maailma parimaks äriklassi pakkuvaks lennufirmaks valitud Qatar Airways pole siiski esimene lennukompanii, mis võimaldab terves lennukis vaid äriklassi. Näiteks British Airwaysil on äriklassilend liinil London City lennujaamast New Yorki. Seejuures teeb nende Airbus 318 enne Atlandi-ületust tankimiseks vahepeatuse Iirimaal Shannoni lennujaamas, kus reisijadsaavad ühtlasi ka immigratsiooni- ja tolliasjad korda ajada. Seetõttu maandub British Airwaysi lennuk New Yorgis JFK lennujaamas nagu USA siselend.
Kuni mullu oktoobrini pakkus Singapore Airlines maailma pikimat ainult äriklassi sisaldavat lendu Airbus 340ga marsruudil Singapurist New Yorki.
Samas läksid mitmed eelmisel kümnendil tegutsenud äriklassi lennufirmad pankrotti, nt Eos Airlines, MAXjet Airways, Silverjet ja L'Avion.
Seotud lood
Ärireis äriklassis lendamist ei kohusta, küll aga võib kallim pilet end pikematel lendudel ära tasuda.
Äriklass on eriti atraktiivne pikematele ja kogukamatele reisijatele, kellele pikk lend kitsal säästuklassi istmel võib piinarikkaks osutuda, märkis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Janika Ritson.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.