Logistikagrupp Via 3L teenis 2013. aastal ärikasumit 942 000 eurot, kasvatades mullu tulemust aasta varasemaga võrreldes 44%.
Gruppi kuuluvate AS Via 3L ja Via 3L Spedition OÜ logistikateenustest saadav müügitulu ulatus 2013. aastal kokku 20 miljoni euroni, kasvades 22% võrreldes varasema aastaga, teatas ettevõte. Via 3L prognoosib tänavuseks müügitulu kasvu jätkumist samas tempos.
AS Via 3L kasvatas 2013. aastal teenusest sadavat müügitulu 10 miljonit euroni, mis on 20% enam võrreldes varasema aasta tulemusega. Rahvusvaheliste veoste ekspedeerimisega tegelev Via 3L Spedition OÜ saavutas oma teisel tegevusaastal samuti 10 miljoni euro suuruse müügitulu, mis on 23% enam kui 2012. aastal. Via 3L Speditioni põhitegevuseks on rahvusvaheliste maantee- ja konteinervedude korraldamine Euroopas ja SRÜs (Sõltumatute Riikide Ühendus).
Via 3L juhatuse liikme Elmer Maasi sõnul oli möödunud aasta suurimaks projektiks Lagedi jaotuskeskuse teise etapi ehitus, mis on tänaseks lõpule viidud. Reedel avab ettevõte Lagedil uuenenud keskuse, kus on põrandapinda enam kui 35 000 m2 ja seal asub tööle üle 200 inimese.
Via 3L on Eesti suurim logistikateenuste pakkuja toidu-ja esmatarbekaupade sektoris. 2001. aastal asutatud Via 3L annab tööd enam kui 300 inimesele Eestis ja Lätis. Ettevõtte kliendid on peamiselt toidu- ja esmatarbekaupade tootjad, maaletoojad, hulgi- ja jaemüüjad. Suurimate klientide seas on näiteks Jungent, Henkel, Fazer, Eesti Pagar, Unilever, Pernod Ricard ja Prisma Peremarket.
Seotud lood
Logistikagruppi Via 3L kuuluvate ettevõtete AS Via 3L ja Via 3L Spedition OÜ müügitulu kokku ulatus tänavu esimesel poolaastal 9,7 miljoni euroni, kasvades 35% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Logistikafirma Via 3L müüs 2500ruutmeetrise külm- ja jahelao Jüri tehnopargis investeerimisfirmale Capital Mill.
Eesti laologistikateenuse pakkuja AS Via 3L prognoosis eelmise aasta lõpus tänavuseks müügikasvuks ligi 10%, kuid reaalne olukord on firma jaoks muutunud helgemaks.
Laologistikaga tegelev Via 3L asutas Lätis tütarfirma – tegu on ettevõtte teise katsega seal turul alustada.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.