Väidetavalt on Nike allkirjastamas 10-aastast, 1 miljardi dollari väärtuses lepingut Manchester Unitediga, mis on ainuüksi 40% klubi väärtusest.
Nike'i jaoks on 100 miljoni dollari suurune summa aastas umbes kolmekordne summa, mida ettevõte maksab praegu selleks, et mängijad nagu Waye Rooney, kannaksid ettevõtte logo oma riietel. Sponsorlusleping kahekordistab rikkaimat vormisuhet, mis on praegu Adidase leping riietada Real Madridi mängijaid Hispaania liigas. General Motors aga maksab umbes 79 miljonit dollari aastas, et Chevrolet logo oleks Manchesteri pluusidel.
Nike'i spordiimpeerium on brändi ülesehitamisel sama vilunud kui see on kõrgtehnoloogiliste spordiriiete tootmisel. Nagu Manchester United ja New York Yankees, ostab ka Nike tavaliselt turult parimad mängijad, mitte parimad, mida nad endale lubada saaksid või need, kes võivad olla alaväärtustatud.
Eelmisel kuul kulutas Nike 2,7 miljardit dollarit nn “nõudluse loomisele”, kasulikele tehingutele, hoidmaks oma tooteid selliste staaride nagu Lebron James ja NFL mängijate seljas.
Manchester United mängib ka Wall Streetil; klubi teenis oma esmaemissiooniga 233 miljonit dollarit. Aktsiatega kauplemine on aga väravate löömisest vägagi erinev ning Manchester United ei tunne ennast börsil just kõige kindlamalt.
Sellel aastal ei ole klubil ka palliplatsil eriti hästi läinud, kukkudes liigas kuuendale kohale ning samuti ei kvalifitseerutud Euroopa meistrite liigasse.
100 miljonit dollarit aastas Nikelt on just selline finantsjõud, mis aitab klubil jätkuvalt parimaid mängijaid osta ja hoida.